Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Krajowa Grupa Spożywcza S.A. z marką Polski Cukier Sponsorem PKOl

Krajowa Grupa Spożywcza S.A. z marką Polski Cukier została Sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Umowę sponsoringową oraz porozumienie w zakresie jej przedłużenia na kolejne lata, podpisano podczas konferencji prasowej.

Z ramienia Polskiego Komitetu Olimpijskiego dokumenty podpisali: Radosław Piesiewicz – Prezes PKOl oraz Tomasz Poręba – Wiceprezes PKOl.

„To przełomowy moment w historii Polskiego Komitetu Olimpijskiego, bo po raz pierwszy PKOl zyskując tak silnego partnera, jakim jest Krajowa Grupa Spożywcza S.A., przekazuje te środki dalej do polskich związków sportowych, które na strojach podczas Igrzysk Europejskich będą miały logo marki Polski Cukier. Jestem dumny, że moja filozofia redystrybucji środków do pzs-ów znalazła zrozumienie w oczach naszego partnera. Cieszę się także, że ta umowa z Krajową Grupą Spożywczą S.A jest pierwszą, ale z pewnością nie ostatnią, o czym świadczy porozumienie, które dziś podpisaliśmy, a które zakłada długofalową współpracę” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Krajową Grupę Spożywczą reprezentowali: Marek Zagórski – Prezes Zarządu Krajowej Grupy Spożywczej S.A. oraz Tomasz Rega – Członek Zarządu KGS S.A.

„Z satysfakcją rozpoczynamy współpracę z PKOI, która stanowi solidną podstawę dla rozwoju dalszych działań. Ta doniosła inicjatywa symbolizuje nasze zaangażowanie w rozwój sportu w Polsce i nasze pragnienie wspierania polskich sportowców na ich drodze do osiągania wspaniałych sukcesów olimpijskich. Należy podkreślić, że wspieranie sportowców jest elementem misji i strategii Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Współpraca z PKOI przyczyni się do dotarcia do konsumentów z ofertą marki „Polski Cukier” i podkreślenia, że jest to całkowicie polski produkt. Ponadto promowanie polskich wyrobów to nie tylko szansa na zwiększenie sprzedaży i zysków, ale także działanie na rzecz dobra całego kraju. Od teraz Krajowa Grupa Spożywcza razem z Polskim Komitetem Olimpijskim stworzy niezwykłą drużynę, która będzie dążyć do osiągania najwyższych celów sportowych. Cieszymy się na wspólną podróż, w której będziemy świadkami niesamowitych sukcesów polskich sportowców na arenie międzynarodowej” – powiedział Prezes Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Marek Zagórski.

W ramach umowy sponsorskiej Krajowa Grupa Spożywcza S.A. oraz marka Polski Cukier otrzymują prawa do używania tytułów: „Sponsora Polskiej Reprezentacji na III Igrzyska Europejskie Kraków-Małopolska 2023”, „Sponsora Polskiej Młodzieżowej Reprezentacji na EYOF Maribor 2023”, „Sponsora Polskiej Reprezentacji na Igrzyska Sportów Plażowych Bali 2023”, „Sponsora Polskiego Komitetu Olimpijskiego” oraz „Sponsora Polskiego Ruchu Olimpijskiego”.

W ramach umowy sponsorskiej logotyp marki Polski Cukier znajdzie się na oficjalnych strojach reprezentacji Polski na III Igrzyska Europejskie Kraków-Małopolska 2023, które rozpoczną się już 21 czerwca na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana w Krakowie. Impreza potrwa do 2 lipca. W dwóch poprzednich edycjach tej imprezy biało-czerwoni wywalczyli 34 medale (5 złotych, 9 srebrnych, 20 brązowych). Tegoroczna edycja jest szczególnie ważna dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego ze względu na możliwość walki o kwalifikacje olimpijskie do Igrzysk XXXIII Olimpiady Paryż 2024.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›