Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Koszykówka 3×3 z nowymi partnerami i planami

W miniony czwartek odbyła się specjalna konferencja dotycząca cyklu turniejów koszykówki 3×3 oraz prezentacji jej sponsorów.

Na konferencji obecni byli: Olga Kijewska (Sekretarz Generalny Polskiego Związku Koszyków), Konrad Eljaszewicz, Aida Bella (Totalizator Sportowy sp. z o.o.), Dorota Drelich (Suzuki Motor Poland), Jerzy Tanajewski (Budextan), Zbigniew Rudzinski, Dariusz Trusielewicz (OL-TERM) oraz zawodnicy powołani do reprezentacji: Michael Hicks i Szymon Rduch.

Podczas konferencji zaprezentowano Sponsorów reprezentacji 3×3. Sponsorem Tytularnym został Totalizator Sportowy oraz jego marka Lotto. Sponsorem głównym została firma BUDEXTAN. Budextan to firma budowlana działająca w systemie generalnego wykonawcy i podwykonawcy na terenie całej Polski. Sponsorem oficjalnym kadr jest firma OL-TERM, która specjalizuje się w realizacji kompletnych dostaw materiałowych dla przedsiębiorstw inwestujących w obszarze ochrony środowiska naturalnego, ciepłownictwa, przemysłu chłodniczego i spożywczego. Dysponują również pełną gamą artykułów z branży wodno-kanalizacyjnej.Wspomniani Sponsorzy pojawią się na strojach kadr.

 

– „Zauważamy dynamiczny rozwój i zwiększające się zainteresowanie kibiców koszykówką 3×3, która w 2020 roku zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Dlatego też Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, będzie Partnerem Tytularnym nadchodzących 6 turniejów 3×3 QUEST. Jest to kontynuacja naszego wsparcia koszykówki – od tego sezonu Totalizator Sportowy jest Partnerem Głównym Polskiej Ligi Koszykówki oraz Partnerem Koszykarskiego Pucharu Polski. Dodam, że jesteśmy także Sponsorem Generalnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Cieszę się, że koszykówka 3×3 dołączyła do programu Letnich Igrzysk Olimpijskich” – powiedziała Aida Bella, Rzecznik prasowy Totalizatora Sportowego.

– „Rozpoczynamy czwartą edycję Mistrzostw Polski w koszykówce 3×3. W związku z pozyskaniem nowych partnerów cykl będzie nazywał się LOTTO 3×3 Quest 2018. Jest z nami również grupa Energa, sponsor strategiczny polskiej koszykówki. Formuła pozostaje bez zmian, rozegramy pięć turniejów kwalifikacyjnych oraz turniej finałowy. Podobnie jak w zeszłym roku zagramy w Ostrowi Mazowieckiej i Toruniu. Nowymi lokalizacjami są Lublin, Gdynia oraz Mrągowo. Turniej finałowy zagości w dobrze znanej nam lokalizacji, będzie nią katowicki rynek. Zespoły z kategorii OPEN będą walczyć o tytuł Mistrza Polski. Najlepszy zespół męski pojedzie również na turniej FIBA 3×3 World Tour Master, do Pragi. Nowością w turniejach będzie kategoria U23. Idziemy ścieżką proponowaną przez FIBA, w przyszłym roku mają zostać rozegrane Mistrzostwa Świata w tej kategorii. Będziemy pracować aby nasze reprezentacje miały możliwość rywalizacji z najlepszymi na świecie. Zapraszamy do udziału!” – mówi Przemysław Żółtowski (koordynator projektu).

LOTTO 3×3 QUEST to cykl turniejów, które mają na celu wyłonić najlepszą drużynę w koszykówce 3×3 w kategoriach OPEN mężczyzn i kobiet w naszym kraju.

W tym roku pierwszym miastem gdzie odbędzie się turniej będzie Ostrów Mazowiecka (16/17 czerwca). Kolejnymi będą Lublin, Gdynia, Toruń, Mrągowo oraz Katowice (turniej finałowy).

Partner tytularny cyklu 3×3 Quest: Totalizator Sportowy sp. z o.o.
Partner główny 3×3 Quest: Grupa Energa
Partnerzy cyklu 3×3 Quest: Bosch, Wilson, Onet, Przegląd Sportowy, ProBasket, MVM Cars, Ziaja, Joma, Chroma, Suzuki, sklepkoszykarza.pl, Festina, Zbyszko Company, 3×3 KoszykowkaKobiet.pl Budextan oraz OL-TERM.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›