Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Koszulki Trefla Sopot z molo w tle

Trefl Sopot zaprezentował swoje koszulki meczowe, na nowych strojach zawodników widnieje element sopockiego molo.

W niedzielę w ERGO ARENIE odbyła się prezentacja drużyny Trefla Sopot, a także pokaz strojów meczowych na sezon 2018/2019. Na parkiet sopocko-gdańskiej hali wybiegł cały zespół i sztab szkoleniowy żółto-czarnych, a także gość specjalny – Marcin Stefański. Były kapitan Trefla zapowiedział, że w meczu inaugurującym najbliższe rozgrywki raz jeszcze wyjdzie na boisko, by zagrać swój ostatni mecz w karierze. Podczas prezentacji odbył się również pokaz strojów, zawierających na sobie obraz sopockiego mola.

– „Tworząc koszulki na nowy sezon chcieliśmy jeszcze mocniej niż w poprzednich latach podkreślić związek naszego klubu z miastem. Razem z władzami Sopotu tworzymy siłę Trefla już od ponad 20 lat i przez cały ten okres nasza współpraca układała się bardzo dobrze. W tym czasie między nami stworzyła się bliska więź, dlatego umieszczając obraz mola na strojach chcemy pokazać całej Polsce piękno naszego miasta i zaprezentować kibicom w całym kraju, że Sopot to wspaniałe miejsce do życia i wypoczynku. Wiem, że koszulki zostały bardzo pozytywnie odebrane przez zawodników i wierzę, że w nowych strojach w najbliższym sezonie po raz kolejny będziemy godnie reprezentować Sopot na koszykarskich parkietach naszego kraju” – mówi Marek Wierzbicki, prezes Trefla Sopot.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›