Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Koszulki Trefla Sopot z molo w tle

Trefl Sopot zaprezentował swoje koszulki meczowe, na nowych strojach zawodników widnieje element sopockiego molo.

W niedzielę w ERGO ARENIE odbyła się prezentacja drużyny Trefla Sopot, a także pokaz strojów meczowych na sezon 2018/2019. Na parkiet sopocko-gdańskiej hali wybiegł cały zespół i sztab szkoleniowy żółto-czarnych, a także gość specjalny – Marcin Stefański. Były kapitan Trefla zapowiedział, że w meczu inaugurującym najbliższe rozgrywki raz jeszcze wyjdzie na boisko, by zagrać swój ostatni mecz w karierze. Podczas prezentacji odbył się również pokaz strojów, zawierających na sobie obraz sopockiego mola.

– “Tworząc koszulki na nowy sezon chcieliśmy jeszcze mocniej niż w poprzednich latach podkreślić związek naszego klubu z miastem. Razem z władzami Sopotu tworzymy siłę Trefla już od ponad 20 lat i przez cały ten okres nasza współpraca układała się bardzo dobrze. W tym czasie między nami stworzyła się bliska więź, dlatego umieszczając obraz mola na strojach chcemy pokazać całej Polsce piękno naszego miasta i zaprezentować kibicom w całym kraju, że Sopot to wspaniałe miejsce do życia i wypoczynku. Wiem, że koszulki zostały bardzo pozytywnie odebrane przez zawodników i wierzę, że w nowych strojach w najbliższym sezonie po raz kolejny będziemy godnie reprezentować Sopot na koszykarskich parkietach naszego kraju” – mówi Marek Wierzbicki, prezes Trefla Sopot.

Najnowsze

Frekwencyjnie najlepsi – Trefl Gdańsk i jego kibice liderem PlusLigi

45 180 fanów podczas 12 meczów – to najliczniejsza publiczność minionego sezonu PlusLigi, a zgromadził ją Trefl Gdańsk na ...

Całość ›

Trefl Sopot ruszył z akcją #ZostańWformie

W kanałach społecznościowych Trefla Sopot wystartowała akcja #ZostańWformie Kibicom Trefla Sopot, mieszkańcom miasta Sopot oraz ...

Całość ›

Loombard.pl Sponsorem WTS Sparty Wrocław

WTS Sparta Wrocław ma nowego Sponsora To loombardpl – największa w Polsce i jedna z największych tego typu firm na świecie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›