fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Koszulki Mistrzów Świata niedostępne

Francuscy kibice nie mogą kupić nowych koszulek reprezentacji z dwiema gwiazdkami symbolizującymi zdobycie mistrzostwa świata w 1998 i 2018 r. Nie ma ich w sklepach, a sprzedaż internetowa była dostępna tylko w niedzielę wieczorem po finale w Moskwie.

Kibice “Le Bleus” muszą się zatem uzbroić w cierpliwość. Produkująca ubiory firma Nike poinformowała, że nowe stroje będą dostępne w sklepach dopiero przed połową sierpnia. Nie podano ceny. Nie przekazano także do publicznej wiadomości, ile koszulek sprzedano przez internet w niedzielę wieczorem. Wówczas można było je kupić za 85 euro.

Francja pokonała w finale mundialu na moskiewskim stadionie Łużniki Chorwację 4:2. W nowym niebieskim trykocie z wyhaftowanymi dwiema gwiazdkami zaprezentował się tuż po triumfie Kylian Mbappe, odkrycie reprezentacji i mundialu. 19-latek został uznany najlepszym młodym piłkarzem MŚ. W meczu 1/8 finału z Argentyną został najszybszym graczem w historii, biegnąc z prędkością 38 km/h. W finale zdobył jedną z bramek i stał się najmłodszym strzelcem gola w najważniejszym meczu mundialu od 1958 roku i trafień Brazylijczyka Pelego.

Piłkarze Francji mistrzostwo świata wywalczyli po raz drugi w historii. Poprzednio najlepsi byli w 1998 roku, kiedy pokonali w finale Brazylię 3:0 w turnieju, w którym byli gospodarzami.

Najnowsze

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź

Siatkarska rodzina ŁKS Commercecon Łódź powiększyła się o kolejnego sponsora Działania naszego klubu w sezonie 2018/2019 wesprze ...

Całość ›

Justyna Święty-Ersetic i Adam Kszczot zawodnikami roku

Justyna Święty-Ersetic (AZS AWF Katowice) oraz Adam Kszczot (RKS Łódź) zostali zawodnikami roku w ogólnopolskim plebiscycie Laur ...

Całość ›

Sandecja Nowy Sącz związała się z Toyotą

Portal sportowy24pl cytując Prezesa Sandecji Tomasz Michałowski poinformował, że Sandecja podpisała umowę z Dakar Toyotą ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź.
#sponsoringsport #vesbo #lkslodz https://t.co/m22UeLTHy0

Justyna Święty-Ersetic i Adam Kszczot zawodnikami roku.
#sponsoringsport #lekkoatletyka https://t.co/sa78ZMcE2z