Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Koszulki Mistrzów Świata niedostępne

Francuscy kibice nie mogą kupić nowych koszulek reprezentacji z dwiema gwiazdkami symbolizującymi zdobycie mistrzostwa świata w 1998 i 2018 r. Nie ma ich w sklepach, a sprzedaż internetowa była dostępna tylko w niedzielę wieczorem po finale w Moskwie.

Kibice “Le Bleus” muszą się zatem uzbroić w cierpliwość. Produkująca ubiory firma Nike poinformowała, że nowe stroje będą dostępne w sklepach dopiero przed połową sierpnia. Nie podano ceny. Nie przekazano także do publicznej wiadomości, ile koszulek sprzedano przez internet w niedzielę wieczorem. Wówczas można było je kupić za 85 euro.

Francja pokonała w finale mundialu na moskiewskim stadionie Łużniki Chorwację 4:2. W nowym niebieskim trykocie z wyhaftowanymi dwiema gwiazdkami zaprezentował się tuż po triumfie Kylian Mbappe, odkrycie reprezentacji i mundialu. 19-latek został uznany najlepszym młodym piłkarzem MŚ. W meczu 1/8 finału z Argentyną został najszybszym graczem w historii, biegnąc z prędkością 38 km/h. W finale zdobył jedną z bramek i stał się najmłodszym strzelcem gola w najważniejszym meczu mundialu od 1958 roku i trafień Brazylijczyka Pelego.

Piłkarze Francji mistrzostwo świata wywalczyli po raz drugi w historii. Poprzednio najlepsi byli w 1998 roku, kiedy pokonali w finale Brazylię 3:0 w turnieju, w którym byli gospodarzami.

Najnowsze

Antrans Złotym Sponsorem Chrobrego Głogów

Głogowski przewoźnik, firma Antrans została Sponsorem klubu wykupując Złoty Pakiet Świadczeń Grono głogowskich ...

Całość ›

Maxfliz partnerem Cracovii

Do grona Partnerów biznesowych najstarszego Klubu sportowego w Polsce dołączyła firma MAXFLIZ W jej ramach nowy Partner wykonał ...

Całość ›

Polpharma jeszcze przez rok sponsorem klubu

Polpharma jeszcze w ty roku pozostanie sponsorem klubu z Starogardu Gdańskiego, będzie to jednak ostatni wspólny sezon Władze miasta i ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page