Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Koszulki Mistrzów Świata niedostępne

Francuscy kibice nie mogą kupić nowych koszulek reprezentacji z dwiema gwiazdkami symbolizującymi zdobycie mistrzostwa świata w 1998 i 2018 r. Nie ma ich w sklepach, a sprzedaż internetowa była dostępna tylko w niedzielę wieczorem po finale w Moskwie.

Kibice „Le Bleus” muszą się zatem uzbroić w cierpliwość. Produkująca ubiory firma Nike poinformowała, że nowe stroje będą dostępne w sklepach dopiero przed połową sierpnia. Nie podano ceny. Nie przekazano także do publicznej wiadomości, ile koszulek sprzedano przez internet w niedzielę wieczorem. Wówczas można było je kupić za 85 euro.

Francja pokonała w finale mundialu na moskiewskim stadionie Łużniki Chorwację 4:2. W nowym niebieskim trykocie z wyhaftowanymi dwiema gwiazdkami zaprezentował się tuż po triumfie Kylian Mbappe, odkrycie reprezentacji i mundialu. 19-latek został uznany najlepszym młodym piłkarzem MŚ. W meczu 1/8 finału z Argentyną został najszybszym graczem w historii, biegnąc z prędkością 38 km/h. W finale zdobył jedną z bramek i stał się najmłodszym strzelcem gola w najważniejszym meczu mundialu od 1958 roku i trafień Brazylijczyka Pelego.

Piłkarze Francji mistrzostwo świata wywalczyli po raz drugi w historii. Poprzednio najlepsi byli w 1998 roku, kiedy pokonali w finale Brazylię 3:0 w turnieju, w którym byli gospodarzami.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›