fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Koszulki Mistrzów Świata niedostępne

Francuscy kibice nie mogą kupić nowych koszulek reprezentacji z dwiema gwiazdkami symbolizującymi zdobycie mistrzostwa świata w 1998 i 2018 r. Nie ma ich w sklepach, a sprzedaż internetowa była dostępna tylko w niedzielę wieczorem po finale w Moskwie.

Kibice “Le Bleus” muszą się zatem uzbroić w cierpliwość. Produkująca ubiory firma Nike poinformowała, że nowe stroje będą dostępne w sklepach dopiero przed połową sierpnia. Nie podano ceny. Nie przekazano także do publicznej wiadomości, ile koszulek sprzedano przez internet w niedzielę wieczorem. Wówczas można było je kupić za 85 euro.

Francja pokonała w finale mundialu na moskiewskim stadionie Łużniki Chorwację 4:2. W nowym niebieskim trykocie z wyhaftowanymi dwiema gwiazdkami zaprezentował się tuż po triumfie Kylian Mbappe, odkrycie reprezentacji i mundialu. 19-latek został uznany najlepszym młodym piłkarzem MŚ. W meczu 1/8 finału z Argentyną został najszybszym graczem w historii, biegnąc z prędkością 38 km/h. W finale zdobył jedną z bramek i stał się najmłodszym strzelcem gola w najważniejszym meczu mundialu od 1958 roku i trafień Brazylijczyka Pelego.

Piłkarze Francji mistrzostwo świata wywalczyli po raz drugi w historii. Poprzednio najlepsi byli w 1998 roku, kiedy pokonali w finale Brazylię 3:0 w turnieju, w którym byli gospodarzami.

Najnowsze

Raporty

Legia na czele od początku sezonu

Na przestrzeni lipca, kolejny miesiąc z rzędu, to Legia była najbardziej medialnym klubem Ekstraklasy – wynika z analizy ...

Całość ›

Eurolocum.pl nowym sponsorem klubu

Oficjalnym sponsorem PGE VIVE Kielce została firma Eurolocumpl zajmująca się doradztwem w obrocie nieruchomościami Logotyp firmy w ...

Całość ›

Cosinus dalej z ŁKS-em

Grający w 1 Lidze ŁKS przedłużył umowę z siecią szkół Cosinus Sieć bezpłatnych szkół Cosinus wspiera Łódzki Klub Sportowy ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Legia na czele medialności już od początku.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/pFlruFVJyf

https://t.co/jYqeDTbs7A nowym sponsorem PGE VIVE Kielce.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgevivekielce https://t.co/zBETygg2al