Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Koszulki Korony przeszły „piorunująca zmianę”

Korona Kielce zaprezentowała nowe stroje przed sezonem 2019/2020, klub podkreśla, że nowe koszulki „przeszły piorunująca zmianę” i są zupełnie inne od poprzednich.

Żółć i czerwień to tradycja, która od zawsze łączona jest z klubem ze stolicy województwa świętokrzyskiego. Barwy domowej koszulki Korony Kielce nie ulegną zmianie, jednak w tym sezonie pasy naszych strojów przechodzą „piorunującą zmianę”. Kolor zmieniają koszulki wyjazdowe. W ostatnich latach poza domem kielczanie wychodzili na boisko w czarnych trykotach. Tym razem będą to unikalne, białe stroje. Zarówno strój domowy, jak i wyjazdowy można kupić w sklepie kibica Korony Kielce lub na stronie internetowej.

Zakup koszulki w preorderze to okazja do posiadania koszulki meczowej podczas prezentacji Korony, która odbędzie się 12 lipca na kieleckim rynku. Koszulkę można również kupić podczas prezentacji. Każdy kto zakupi koszulkę przed 8 lipca otrzyma również kolekcjonerski szalik. Każdy kibic może personalizować swoją koszulkę Korony. Koszt stworzenia numeru oraz nazwiska na stroju, to 40 zł. Meczowe trykoty są w pełnym brandingu. Koszt koszulki to 199zł. Dziecięcy trykot 169zł.

Najnowsze

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›