Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Korona Kielce będzie promowała Województwo Świętokrzyskie

Korona Kielce będzie promowała Województwo Świętokrzyskie, herb regionu znajdzie się m.in. na strojach zawodników Klubu.

Spot promujący region z udziałem zawodników Korony oraz umieszczenie herbu województwa świętokrzyskiego na strojach treningowych pierwszej drużyny – to tylko niektóre z działań, które przysłużą się do promocji regionu świętokrzyskiego z wykorzystaniem narzędzi marketingu sportowego klubu.

Umowę o wartości 500 tysięcy złotych podpisali dziś marszałek Andrzej Bętkowski, członek Zarządu Województwa Tomasz Jamka oraz prezes Zarządu Korona S.A. Łukasz Jabłoński. W wydarzeniu udział wzięła także wicemarszałek Renata Janik.

„Korona Kielce to marka rozpoznawalna w całej Polsce. Promocja regionu poprzez wykorzystanie wizerunku drużyny i jej zawodników oraz wydarzeń sportowych przyczyni się do większej rozpoznawalności naszego województwa i umożliwi dotarcie do nowych odbiorców z Polski i zagranicy” – mówi marszałek Andrzej Bętkowski.

„Cieszymy się, że Województwo Świętokrzyskie dołącza do grona naszych partnerów i dziękujemy za okazane zaufanie. Korona to Kielce, a Kielce to ważny punkt na mapie naszego województwa. W okolicy jest wiele pięknych miejsc, którymi warto się chwalić. Wierzymy, że dzięki naszej współpracy kibice z całej Polski jeszcze chętniej będą odkrywać Świętokrzyskie” – dodaje prezes Korona SA Łukasz Jabłoński.

Umowa obejmuje m.in. przygotowanie spotu, w którym wystąpią zawodnicy pierwszoligowej drużyny. Piłkarze będą zachęcać kibiców z całej Polski do odwiedzenia wybranych atrakcji turystycznych województwa świętokrzyskiego. Od nowego roku herb województwa będzie także zdobił stroje treningowe podopiecznych Dominika Nowaka.

Jak podkreśla wicemarszałek Renata Janik – „Pierwszoligowa drużyna ma rzesze aktywnych fanów w klubowych mediach społecznościowych, dlatego emisje spotu oraz materiałów promocyjnych w tych kanałach znajdą nowe grono odbiorców. Z kolei jak dodaje członek Zarządu Województwa Tomasz Jamka – Social media odgrywają bardzo ważną rolę promocyjną marek na całym świecie. Większość z nas ma konta w popularnych serwisach społecznościowych. I my, jako region przez te kanały także chcemy się promować” – dodaje.

Podpisana umowa przewiduje także nadanie Województwu Świętokrzyskiemu tytułu „Partnera meczu”, który będzie rozgrywany w Kielcach oraz tytułu „Partnera” realizowanych w telewizji klubowej kilkudziesięciu filmików m.in. z przygotowań drużyny do niezwykle ważnej z perspektywy klubu rundy wiosennej sezonu 2021/2022. Dodatkowo, na oficjalnej stronie klubu www.korona-kielce.pl znajdzie się herb województwa wraz z przekierowaniem na stronę Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach – www.swietokrzyskie.pro.

Działania promocyjne będą realizowane do końca marca 2022 roku.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›