Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Komunikacja Miejska nieprzerwanie z Wisłą Płock

Długoletni partner klubu, Komunikacja Miejska w Płocku pozostaje z “Nafciarzami” na sezon 2018/2019. Kolejna umowa partnerska pomiędzy stronami została właśnie podpisana.

– “O płockiej Komunikacji Miejskiej śmiało można powiedzieć, że jest z nami od zawsze. Współpraca Wisły z KM Płock oficjalnie trwa już siedem długich lat i wspólnie postanowiliśmy, że cały czas będziemy ją kontynuować” – powiedział Jacek Kruszewski, prezes klubu.

– “Cieszymy się z pozytywnego zakończenia negocjacji, które nie trwały długo. Przedłużenie umowy z Wisłą było czystą formalnością i jak zawsze przyjemnością. W końcu z Nafciarzami jesteśmy mocno związani już od kilku lat i nic pod tym względem nie zamierzamy zmieniać” – dodał Janusz Majchrzak, prezes Komunikacji Miejskiej w Płocku.

Zgodnie z nowymi zapisami w kontrakcie w autobusach KM Płock nadal widoczne będą informacje o wszystkich spotkaniach rozgrywanych na Stadionie im. Kazimierza Górskiego. Reklamy zapraszające do przyjścia na mecz znajdą się zarówno wewnątrz autobusów Komunikacji Miejskiej, jak również na tyle pojazdu.

Co więcej na każdy domowy mecz Wisły Płock, który odbędzie się na obiekcie przy Łukasiewicza 34, nadal będziecie mogli dostać się za darmo, dzięki Wiślackiemu Autobusowi, oznaczonemu literą W, którego rozkład zawsze znajdziecie na stronie internetowej, Facebooku oraz Twitterze klubu.

Najnowsze

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt