Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kompania Piwowarska na kolejne trzy lata z Nafciarzami

Nieprzerwanie od 2013 roku – Kompania Piwowarska S.A. będzie nadal wspierać piłkarzy ręcznych ORLEN Wisły Płock. Nowa umowa obowiązuje aż do 2021 roku.

Kompania Piwowarska, właściciel marki Tyskie, jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Firma prowadzi także działalność społeczną oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu.

W ramach umowy znak marki Tyskie będzie widoczny na bandach LED, bandach statycznych oraz w mediach społecznościowych SPR Wisły Płock.

W poprzednich latach poza świadczeniami ujętymi w umowie Kompania Piwowarska współorganizowała również kilka dodatkowych akcji skierowanych do kibiców. Jedna z ostatnich to zbiórka kapsli w ramach akcji Zbieraj, Kibicuj, Wygrywaj. Dzięki wsparciu kibiców udało się zgromadzić blisko 50 tysięcy kapsli i w związku z tym Kompania Piwowarska przekazała klubowi dodatkową nagrodę pieniężną. Część z tych funduszy została przekazana kibicom w celu wsparcia tworzenia opraw meczowych, a także organizacji wyjazdów kibiców na mecze Nafciarzy. Za pozostałą część kwoty zrealizowaliśmy remont korytarza prowadzącego do wyjścia na parkiet ORLEN Areny.

Najnowsze

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt