Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kompania Piwowarska na kolejne trzy lata z Nafciarzami

Nieprzerwanie od 2013 roku – Kompania Piwowarska S.A. będzie nadal wspierać piłkarzy ręcznych ORLEN Wisły Płock. Nowa umowa obowiązuje aż do 2021 roku.

Kompania Piwowarska, właściciel marki Tyskie, jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Firma prowadzi także działalność społeczną oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu.

W ramach umowy znak marki Tyskie będzie widoczny na bandach LED, bandach statycznych oraz w mediach społecznościowych SPR Wisły Płock.

W poprzednich latach poza świadczeniami ujętymi w umowie Kompania Piwowarska współorganizowała również kilka dodatkowych akcji skierowanych do kibiców. Jedna z ostatnich to zbiórka kapsli w ramach akcji Zbieraj, Kibicuj, Wygrywaj. Dzięki wsparciu kibiców udało się zgromadzić blisko 50 tysięcy kapsli i w związku z tym Kompania Piwowarska przekazała klubowi dodatkową nagrodę pieniężną. Część z tych funduszy została przekazana kibicom w celu wsparcia tworzenia opraw meczowych, a także organizacji wyjazdów kibiców na mecze Nafciarzy. Za pozostałą część kwoty zrealizowaliśmy remont korytarza prowadzącego do wyjścia na parkiet ORLEN Areny.

Najnowsze

Premier przedstawił „Plan dla piłki” w siedzibie Ekstraklasy S.A.

„Plan dla piłki” - projekt systemowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój polskiego futbolu – został zaprezentowany i omówiony ...

Całość ›

Krispol i Nice sponsorem Speedway Grand Prix of Poland

Firmy KRISPOL i Nice wspólnie zostały sponsorem zbliżającej się rundy Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland Boll Warsaw FIM ...

Całość ›

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze

Mimo że PGE Skra ma za sobą słodko-gorzki sezon, wciąż pozostaje najpopularniejszą siatkarską drużyną w Polsce, bełchatowski klub ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Premier przedstawił „Plan dla piłki” w siedzibie Ekstraklasy S.A.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://t.co/Sv56uKmk57