Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Komodo Energy Drink Sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki

Polska marka KOMODO ENERGY DRINK została Sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki. Producent napojów związał się z PLS roczną umową, w ramach której będzie promowany w PlusLidze, Lidze Siatkówki Kobiet oraz KRISPOL 1. Lidze Mężczyzn.

To już kolejny nowy partner Polskiej Ligi Siatkówki S.A., która przed startem obecnych sezonów pozyskała do współpracy m.in. takie marki, jak STS, 4F, Wirtualną Polskę czy Radio ZET.

– „Bardzo się cieszę, że mamy kolejnego nowego partnera, który chcę się rozwijać razem z polską ligową siatkówką” – mówi Paweł Zagumny, prezes zarządu PLS S.A. – „Jestem przekonany, że obaj partnerzy zyskają na tej współpracy. Witam w gronie naszej siatkarskiej rodziny firmę KOMODO ENERGY DRINK. Liczę, że to początek bardzo udanej relacji pomiędzy naszymi firmami” – dodaje.

– „Jesteśmy bardzo dumni i jest to dla nas wyróżnienie oraz ogromna przyjemność, że możemy dołożyć „małą cegiełkę” do rozwoju i popularyzacji polskiej piłki siatkowej” – mówi Marcin Krasnodębski, właściciel marki KOMODO ENERGY DRINK. Jesteśmy również przekonani, że nasze partnerstwo i współpraca wpłynie pozytywnie na rozwój i wzrost rozpoznawalności naszych produktów na rynku w Polsce.

KOMODO ENERGY DRINK to polska marka, powstała w 2014 roku. Od początku zdobywała uznanie konsumentów, a napoje Komodo docenione zostały za jakość, niepowtarzalne smaki oraz oryginalny design. Jesteśmy młodym i dynamicznym zespołem. Wychodząc naprzeciw potrzebom wciąż doskonalimy i poszerzamy naszą ofertę. Napoje Komodo wyróżnia szeroki wybór smaków, a każdy z nich jest wyjątkowy i powstaje z myślą o najbardziej wymagających konsumentach. Tworzymy produkty, które sprawdzą się w codziennym życiu wszystkich aktywnych osób.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›