Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

KÖMMERLING nowym Sponsorem Strategicznym WTS

W sezonie 2022 WTS Sparta Wrocław pojedzie ze wsparciem nowego Sponsora Strategicznego – KÖMMERLING POLSKA. Z marką KÖMMERLING Sparta związany jest od sezonu 2021, ale w nadchodzących rozgrywkach będzie to jeden z największych Sponsorów Klubu.

– „Jest nam niezwykle miło, że drugi rok z rzędu będziemy mogli kontynuować współpracę z klubem WTS Sparta Wrocław. Jesteśmy przekonani, że nawet najlepszy produkt, który oferuje marka KÖMMERLING na rynku okiennym potrzebuje dobrej i wiarygodnej reklamy, kreującej pozytywne emocje, a tych w sporcie jakim jest Żużel nie brakuje” – mówi Krzysztof Eisen, Prezes Zarządu Profine Polska sp. z o.o.. – „Cieszymy się sukcesami naszych mistrzów i z niecierpliwością czekamy na kolejny sezon. Najlepsi dla Najlepszych!” – dodaje.

– „To budujące, że już w drugim roku współpracy KÖMMERLING POLSKA decyduje się na wsparcie klubu w roli Sponsora Strategicznego. Dziękujemy za zaufanie i mamy nadzieję, że przed nami kolejne lata współpracy, równie owocnej jak w mistrzowskim sezonie 2021” – podsumowuje Andrzej Rusko, Prezes WTS.

Marka KÖMMERLING oferuje najwyższej jakości systemy okienne oraz drzwiowe z tworzywa sztucznego PCW. Zadowoli każdego, kto szuka zarówno systemowych jak i indywidualnych rozwiązań. Bogaty asortyment, nowoczesne rozwiązania, trwałość, jakość oraz tradycja: KÖMMERLING to systemy najlepsze w swojej klasie!

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›