Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kolejorz promuje Święto Niepodległości po poznańsku

Lech Poznań kultywuje poznańską tradycję i w Święto Niepodległości zachęca do jedzenia Rogali Świętomarcińskich kluby PKO Ekstraklasy.

11 listopada to dla Poznania szczególny dzień, bo jest tu kojarzony nie tylko z rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości. Swoje imieniny ma św. Marcin, czyli patron jednej z głównych ulic w sercu miasta, a jego mieszkańcy zajadają zakupiony w cukierniach i na licznie rozstawionych straganach miejscowy przysmak. Rokrocznie Lech Poznań, jako klub, który pielęgnuje pamięć historyczną całego regionu, zachęca w całym kraju do próbowania tego smacznego wypieku. Na kilka dni przed tym ważnym dla kraju świętem, wysłał rogale do wszystkich klubów występujących w PKO Ekstraklasie, a także osób, które związane są z piłką nożną.

Partnerem akcji po raz kolejny jest Cukiernia Koperski, a jedną z jej specjalności jest właśnie produkcja rogali świętomarcińskich. Jej szefem jest Piotr Koperski, od 2003 roku członek Kapituły Poznańskiego Tradycyjnego Rogala Świętomarcińskiego przyznającej certyfikaty potwierdzające zgodność wypieku rogali z określonymi normami, recepturami dla poszczególnych poznańskich cukierni, przygotowujących te tradycyjne wyroby do sprzedaży na dzień 11 listopada, św. Marcina.

Za bezpieczny transport i świeżość rogali świętomarcińskich odpowiadał Body Chief, który przy okazji rozwożenia swojego cateringu, zaoferował nam możliwość rozwiezienia poznańskich słodkości w chłodniczych warunkach.

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›