Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kolejny ogromny wzrost oglądalności meczów PGNiG Superligi

Październikowe spotkania PGNiG Superligi transmitowane za pośrednictwem telewizji zanotowały znaczny wzrost liczby telewidzów.

Mecze obejrzało o 1 184% telewidzów więcej niż w październiku 2018 roku. Najwięcej fanów piłki ręcznej zgromadziło przed ekranami spotkanie Orlen Wisły Płock z PGE VIVE Kielce, którego widownia wyniosła ponad 166 tys. widzów, a w szczytowym momencie aż 337 tys. .

Od sezonu 2019/2020 rozgrywki PGNIG Superligi Mężczyzn można oglądać na antenie TVP Sport, stronie tvpsport.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport. Cztery serie, sześć meczów – tak prezentował się miniony miesiąc transmisji szczypiorniaka w ogólnopolskiej telewizji. Październikowe spotkania PGNiG Superligi transmitowane na żywo w TVP Sport zgromadziły przed ekranami telewizorów 490 362 widzów.

Średnio każdy z sześciu pokazanych meczów w październiku tego roku śledziło około 82 tysiące widzów. W porównaniu z październikiem 2018 roku nastąpił blisko 13-krotny wzrost oglądalności. Wtedy wszystkie sześć meczów obejrzało łącznie 38 184 osób, co dało średnio 6 364 widzów na każdy mecz.

Wszystkie spotkania można było obejrzeć również w mediach elektronicznych – poprzez stronę internetową tvpsport.pl, aplikację mobilną TVP Sport oraz nową stronę pgnig-superliga.pl. Sześć spotkań w tych mediach obejrzało łącznie 8 843 widzów, co w połączeniu z oglądalnością telewizyjną dało łącznie aż 499 205 kibiców ze średnią oglądalnością 83 201 osób.

W październiku została przeprowadzona także transmisja meczu Torus Wybrzeża Gdańsk z Gwardią Opole w lokalnej stacji TVP Opole. Mecz ten zgromadził 18 737 telewidzów na antenie TVP Opole oraz 734 na stronie tvpsport.pl i w aplikacji mobilnej.

Łącznie wszystkie październikowe mecze obejrzało 518 676 telewidzów.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›