Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kociewskie Diabły zastępują Polpharmę

W tym roku spółka medyczna Polpharma wycofała ze sponsorowania klubu ze Starogardu Gdańskiego, mimo to klub zagra w 1 Lidze i właśnie zaprezentował nowy herb.

W związku z tym do momentu pozyskania nowego sponsora tytularnego klub będzie występował pod nazwą SKS Starogard Gdański. Zmiana nazwy niesie za sobą również potrzebę zmiany identyfikacji wizualnej klubu, w tym jego herb.

Nowe logo klubu zostało opracowane przez założoną przez pasjonatów sportu i pochodzącą z Warszawy firmę Just For Sport przy współpracy z klubem oraz trójmiejską agencją marketingu sportowego BrandandSport.

Jarosław Drewa – Prezes Zarządu SKS Starogard Gdański – „W celu odświeżenia wizerunku a zarazem działania zgodnie ze swoimi tradycjami postanowiliśmy postawić mocniej na naszą historyczną tożsamość, jaką jest znany kibicom w całym kraju, przydomek „Kociewskie Diabły”. Oficjalna nazwa klubu to jedno, ale nam naszym działaniom przy tworzeniu nowego logo towarzyszył przede wszystkim nadrzędny cel, jakim było stworzenie znaku spójnego z tą właśnie tożsamością. Zarówno postać diabła jak i kolorystyka zastosowana w logo, która opiera się o dotychczasowe barwy klubu doskonale się w nią wpisują. Osobiście jestem bardzo zadowolony z efektów współpracy z naszymi nowymi partnerami, a nowe logo spełnia te oczekiwania i jest przysłowiowym strzałem w dziesiątkę.”

Piotr Jakubowski – współwłaściciel Just For Sport oraz autor identyfikacji wizualnej dla SKS Starogard Gdański: – „Nowe Logo Kociewskich Diabłów jest odpowiedzią na ciekawy i odważny brief przygotowany przez klub. Duża świadomość klubu na temat tego co chce osiągnąć i jaką rolę ma pełnić nowe logo, pozwoliła nam zbudować znak graficzny składający się z kilku elementów, które mogą działać niezależnie. Jako jedną z inspiracji wykorzystaliśmy maskotkę klubu – diabła, którą narysowaliśmy w kilku wersjach, a finalny wybór padł na rysunek znajdujący się w nowym logo klubu. Całość otoczyliśmy nowoczesną typografią i zamknęliśmy w solidnej bryle, która stylem nawiązuje do sportowych logotypów zza oceanu. Uważamy, że będzie dobrze pracowała zarówno na strojach meczowych, ubraniach, gadżetach, czy klubowym parkiecie. Wykorzystaliśmy kolorystykę, która funkcjonuje w klubie od lat i nie chcieliśmy zbytnio rozbudowywać palety o dodatkowe cieniowania, tak aby logo było bardzo użytkowe. To była czysta przyjemność pracy nad tym znakiem. Duże zaufanie klubu, szybki proces akceptacji i swoboda kreacji pomogły stworzyć znak, który mamy nadzieję posłuży „Kociewskim Diabłom” przez lata.”

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›