Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kobiecy GKS Katowice z galerią handlową

Kobieca sekcja piłki nożnej klubu GKS Katowice podpisała umowę sponsoringową z galerią Libero.

Sekcja kobieca powstała niedawno bo w zeszłym roku, mimo to już awansowała do wyższej ligi. Klub nie tylko rozwija się sportowo ale również marketingowo. Kobieca drużyna właśnie pozyskała sponsora strategicznego. Firma wspierającą piłkarki będzie Galeria Libero, należąca do Echo Investment. Piłkarki będą odtąd występowały w koszulkach z logo Galerii Libero.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy. Galeria Libero to kolejny duży podmiot, który dołącza do naszego Klubu Biznesu. Cieszymy się, że nasz nowy partner dostrzegł olbrzymi potencjał, jaki drzemie w naszej drużynie piłkarek. Dzięki jego wsparciu z pewnością będzie łatwiej o kolejne sukcesy tej drużyny – mówi Marcin Janicki wiceprezes zarządu GKS GieKSa Katowice S.A.

– Galeria Libero wyróżnia się nie tylko ofertą handlową, ale również sportowym charakterem. Podkreślają go m.in. podpisane już umowy z siecią klubów fitness, a także znanym piłkarzem Arkadiuszem Milikiem, który w Libero otworzy własny pub sportowy. W projekcie znalazły się także korty do squasha, badmintona, klub bilardowy oraz plac miejski ze skate parkiem. Umowa podpisana z GKS Katowice to dla nas naturalne uzupełnienie sportowej misji Galerii Libero. Świetnie, że przy tej okazji możemy wspierać żeńską drużynę piłki nożnej– mówi Katarzyna Porębska, manager ds. marketingu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Źródło: GKS Katowice

Najnowsze

Peter Moore Doradcą Zarządu i Mniejszościowym Akcjonariuszem Wisły

Legenda światowego biznesu sportowego i technologicznego, Peter Moore rozpoczyna nowy rozdział w Wiśle Kraków SA jako Doradca Zarządu ...

Całość ›

Lidl Polska wspiera sport kobiet

Lidl z okazji UEFA Women’s EURO 2025 zainicjowała kampanię marketingową „Never stop growing” celebrującą siłę kobiet oraz ...

Całość ›

Współpraca Lecha Poznań ze Stigą przedłużona

Lech Poznań przedłuża współpracę z firmą STIGA, renomowanym producentem nowoczesnych narzędzi ogrodniczych Nowa umowa obowiązuje ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›