fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kobiecy GKS Katowice z galerią handlową

Kobieca sekcja piłki nożnej klubu GKS Katowice podpisała umowę sponsoringową z galerią Libero.

Sekcja kobieca powstała niedawno bo w zeszłym roku, mimo to już awansowała do wyższej ligi. Klub nie tylko rozwija się sportowo ale również marketingowo. Kobieca drużyna właśnie pozyskała sponsora strategicznego. Firma wspierającą piłkarki będzie Galeria Libero, należąca do Echo Investment. Piłkarki będą odtąd występowały w koszulkach z logo Galerii Libero.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy. Galeria Libero to kolejny duży podmiot, który dołącza do naszego Klubu Biznesu. Cieszymy się, że nasz nowy partner dostrzegł olbrzymi potencjał, jaki drzemie w naszej drużynie piłkarek. Dzięki jego wsparciu z pewnością będzie łatwiej o kolejne sukcesy tej drużyny – mówi Marcin Janicki wiceprezes zarządu GKS GieKSa Katowice S.A.

– Galeria Libero wyróżnia się nie tylko ofertą handlową, ale również sportowym charakterem. Podkreślają go m.in. podpisane już umowy z siecią klubów fitness, a także znanym piłkarzem Arkadiuszem Milikiem, który w Libero otworzy własny pub sportowy. W projekcie znalazły się także korty do squasha, badmintona, klub bilardowy oraz plac miejski ze skate parkiem. Umowa podpisana z GKS Katowice to dla nas naturalne uzupełnienie sportowej misji Galerii Libero. Świetnie, że przy tej okazji możemy wspierać żeńską drużynę piłki nożnej– mówi Katarzyna Porębska, manager ds. marketingu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Źródło: GKS Katowice

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze.
#sponsoringsport #fortuna #1liga https://t.co/cyTD5ou13w

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4