Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kluby koszykarskie z Accredito

Polska Liga Koszykówki nawiązała współpracę z Accredito, w ten sposób wszystkie kluby będą mogły bezpłatnie korzystać z narzędzia.

Dzięki współpracy Polskiej Ligi Koszykówki z Accredito.com każdy klub grający w PLK ma możliwość bezpłatnego korzystania z nowoczesnego systemu zarządzania biurem prasowym.

Polska Liga Koszykówki używa narzędzia Accredito.com od dwóch lat. Teraz z tego systemu może zacząć korzystać każdy klub grający w rozgrywkach ekstraklasy mężczyzn.

– „Accredito to znakomite narzędzie do komunikacji z dziennikarzami. Ułatwia proces akredytacyjny, ale przede wszystkim w łatwy i szybki sposób można wysłać najważniejsze informacje. Obecnie biuro prasowe PLK śledzi w Accredito ponad 1000 osób. Wysyłamy do nich zapowiedzi, relacje, bezpłatne zdjęcia do wykorzystania oraz linki do video z najlepszymi zagraniami tuż po meczach i oczywiście cotygodniowe zestawienie TOP10. Monitorujemy media i widzimy pozytywne efekty tych działań” – mówi Michał Pacuda, dyrektor ds. komunikacji w Polskiej Lidze Koszykówki.

Do tej pory z Accredito korzystała Legia Warszawa i Trefl Sopot. Ostatnio w Accredito.com swoje biura prasowe zarejestrowały drużyny PGE Turowa Zgorzelec oraz Anwilu Włocławek, a w najbliższych dniach dołączą kolejni.

– „Dzięki Accredito kluby mogą docierać do dziennikarzy z całej Polski i być z nimi w stałym kontakcie. Tym samym otwierają się na media spoza swojego regionu. To ważne, aby każdy klub miał możliwość korzystania z narzędzia, które ułatwia pracę i podnosi efektywność” – dodaje Michał Pacuda.

Źródło: Accredito.com

 

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›