Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kluby Energa Basket Ligi z dedykowanymi koszulkami od 4F

Marka 4F od sezonu 2021/22 została Partnerem Technicznym Energa Basket Ligi. Strony postanowiły zaprezentować stroje meczowe wszystkich 16 drużyn biorących udział w rozgrywkach.

Wszystkie zespoły występujące w Energa Basket Lidze od obecnego sezonu – po raz pierwszy w historii – korzystają ze sprzętu sportowego jednego producenta. Drużyny najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce ubrała marka 4F, która ma ogromne doświadczenie we współpracy ze związkami sportowymi oraz komitetami olimpijskimi – na Letnie Igrzyska Olimpijskie w Tokio w dedykowanych kolekcjach firmy wystartowało aż osiem reprezentacji, w tym Polski Komitet Olimpijski. Od lat współpracuje z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki i Polskim Związkiem Narciarskim. Marka dostarcza kolekcje teamwearowe również klubom piłkarskim Korona Kielce i Zawisza Bydgoszcz, a także najlepszej obecnie drużynie siatkarskiej Europy Grupie Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle.

„Po kilku miesiącach współpracy z marką 4F możemy zaprezentować kolekcję dedykowanych strojów meczowych na sezon 2021/22 Energa Basket Ligi. Jestem przekonany, że zawodnicy będą zadowoleni z wysokiej jakości otrzymanego sprzętu, a kibice docenią ciekawe projekty, które powstały przy ścisłych konsultacjach z klubami. To pierwsza tego typu współpraca w historii polskiej koszykówki, dzięki niej równamy do światowych wzorców” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiej Ligi Koszykówki i Polskiego Związku Koszykówki.

Kibice podczas meczów sparingowych mogli zobaczyć koszulki treningowe poszczególnych zespołów. Teraz przyszedł czas na prezentację strojów, które poszczególne drużyny będą używały podczas oficjalnych spotkań Energa Basket Ligi.

– „Każdy z klubów Energa Basket Ligi przy tworzeniu strojów meczowych i treningowych został potraktowany przez nas indywidualnie. Cieszymy się, że po raz pierwszy w historii wszystkie zespoły będą występowały w pełni dedykowanych strojach i że tak wyjątkowy projekt możemy realizować wspólnie z Energa Basket Ligą” – mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A., właściciela marki 4F.

Każdy klub Energa Basket Ligi został wyposażony w pełen zestaw sprzętu sportowego, niezbędny dla profesjonalnych koszykarzy.

Spółka OTCF jest właścicielem marek 4F, 4F Junior, Outhorn, multibrandu www.sportstylestory.com, a także oficjalnym dystrybutorem amerykańskiej marki Under Armour w Polsce. Marka 4F specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów, znaczące miejsce w ofercie mają kolekcje lifestyle’owe. Więcej informacji na www.4f.com.pl i www.otcf.pl.

Galeria wszystkich strojów – LINK.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›