Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kluby Ekstraklasy zebrały 133 tysiące złotych w ramach akcji #EkstraPomoc

Przez cały poprzedni sezon trwała akcja charytatywna zainicjowana przez kluby Ekstraklasy we współpracy z ligą. W ramach szesnastu zbiórek połączonych z licytacjami klubowych koszulek, udało się zebrać 133 tysiące złotych na rzecz potrzebujących.

Każdego dnia do klubów spływa mnóstwo próśb o wsparcie. Często są to dramatyczne historie dotyczące walki o zdrowie, lepsze warunki bytowe i zmaganie się z ciężką codziennością. W odpowiedzi na te prośby kluby PKO Bank Polski Ekstraklasy połączyły siły wykorzystując swoje zasięgi komunikacyjne i angażując w pomoc kibiców.

W każdym miesiącu inny klub wybierał cel zbiórki, a akcję wspierały pozostałe kluby. Przekazywały swoje koszulki na licytacje i nagłaśniały akcję w swoich kanałach. Podobną promocję w swoich social mediach i aplikacji mobilnej zapewniała PKO Bank Polski Ekstraklasa.

Akcję we wrześniu ubiegłego roku rozpoczęła Jagiellonia Białystok, a ostatnim klubem zbierającym środki było KGHM Zagłębie Lubin. Przez 10 miesięcy szesnaście klubów zorganizowało wspólnie z rodzinami osób potrzebujących zbiórki, dzięki którym udało się zebrać łącznie 133 tysiące złotych. Kwoty zebrane przez jeden klub wahały się od około pięciu tysięcy złotych do ponad piętnastu tysięcy – taką bowiem kwotę zebrano w trakcie aukcji organizowanej przez Podbeskidzie Bielsko-Biała.

Środki były w większości zbierane na ciężko chore dzieci, ale jedna z akcji poświęcona też była ośrodkowi opiekuńczemu dla dzieci do czwartego roku życia, jaki funkcjonuje w Częstochowie od ponad 20 lat. Akcja spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem kibiców i wszystkie kluby Ekstraklasy są zgodne, że powinna być kontynuowana także w nowym sezonie. Kolejna odsłona – tym razem już w osiemnastozespołowym gronie – rozpocznie się już we wrześniu.

Najnowsze

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›