Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Klarna na dłużej sponsorem Legia Ladies

Klarna będzie kontynuować współpracę z drużyną Legią Ladies jako główny sponsor w sezonie 2023/2024. Legia Ladies zadebiutuje w tym sezonie w Orlen 1 Lidze Kobiet. Dzięki wsparciu Klarny, zawodniczki przygotowywały się do startu w takim samym standardzie, jak męska drużyna Legii Warszawa.

Kilka dni przed rozpoczęciem wiosennej rundy Orlen 1 Liga Kobiet, Klarna, globalna sieć płatności i zakupów wspierana przez sztuczną inteligencję, ogłasza kontynuację współpracy z drużyną Legią Ladies. Fintech pozostaje głównym sponsorem zespołu w sezonie 2023/2024.

Legia Ladies, która rozpoczyna rundę wiosenną jako pierwszoligowy klub, już 3 marca zmierzy się z zawodniczkami Lecha Poznań i zadebiutuje w Orlen 1 Liga Kobiet. Piłkarki nie tylko będą miały okazję po raz pierwszy zaprezentować się w nowych, kobiecych strojach, ale także pokażą, że są gotowe powalczyć o kolejne awanse.

Zawodniczki do rundy wiosennej przygotowywały się w Legia Training Center w Książenicach, gdzie dzięki współpracy z Klarną trenowały w tych samych warunkach, co męska drużyna Legii Warszawa. Dodatkowo, Bartłomiej Kursa – trener motoryczny – dostosował ich plan treningowy do specyfiki żeńskiego organizmu, uwzględniając m.in. cykl menstruacyjny. Sponsoring pozwolił też drużynie na zatrudnienie nowych utalentowanych zawodniczek, które dodatkowo mają wzmocnić zespół i przyczynić się do jego dalszych sukcesów.

Rozwój klubu nie byłby możliwy bez wsparcia sponsoringowego ze strony Klarny, globalnej sieci płatności wspieranej przez sztuczną inteligencję. W przededniu rozpoczęcia rozgrywek, klub ogłosił kontynuację tej współpracy, dzięki czemu fintech pozostaje głównym sponsorem zespołu w sezonie 2023/2024.

– „Współpraca z Klarną sprawiła, że Legia Ladies zyskała nową dynamikę. Cieszymy się, że na naszych strojach znalazło się logo partnera, który jest zainteresowany stałym rozwojem kobiecej piłki i chce w nią inwestować. Nieustannie chcemy podnosić jakość sportową. Zależy nam na popularyzacji piłki i budowaniu wyjątkowej społeczności wokół kobiecego futbolu. Naszym celem jest też pokazywanie siły kobiet w sporcie i przełamywanie barier. Pasja, jakość, rozwój – sądzę, że te wartości nieodmiennie łączą nas i Klarnę. Dlatego przedłużenie naszej współpracy to naturalny krok” – mówi Amanda Moura-Pietrzak, Dyrektor Operacyjny Legia Ladies

– “To, co wyróżnia Klarnę, to przełomowe, trochę rewolucyjne DNA i poszukiwanie partnerów, z którymi łączy nas ta sama mentalność – ciągłe podważanie statusu „quo”. Swoimi działaniami staramy się spełnić obietnicę poprawy wrażeń kibiców poprzez priorytetowe traktowanie współpracy z markami, które z natury podzielają nasze zaangażowanie w oferowanie czegoś ekstra – od innowacyjnych technologii po pozytywny wpływ na kulturę i społeczeństwo. Taka właśnie jest Legia Ladies – odważnie promuje ideę równości w sporcie, pokazując, że kobiety mają do zaoferowania tak samo wiele jak mężczyźni. Ogromnie cieszę się, że możemy jej w tym pomagać” – mówi Łukasz Dwulit, Head of Klarna CEE.

Klarnę i Legię łączą także cele biznesowe. Od półtora roku płatności „Zapłać za 30 dni” od Klarny dostępne są na oficjalnej stronie z biletami Legii Warszawa oraz w fanstore Legii. Wspólnie z klubem, szwedzki fintech chce sprawić, by doświadczenia z oglądania meczu na żywo, stały się bardziej dostępne dla większej grupy osób. To pozwala fanom aktywnie uczestniczyć w życiu zespołu i wspierać go w trakcie ligowych rozgrywek.

Zdjęcie
Źródło: Legia Warszawa

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›