Klarna na dłużej sponsorem Legia Ladies
Klarna będzie kontynuować współpracę z drużyną Legią Ladies jako główny sponsor w sezonie 2023/2024. Legia Ladies zadebiutuje w tym sezonie w Orlen 1 Lidze Kobiet. Dzięki wsparciu Klarny, zawodniczki przygotowywały się do startu w takim samym standardzie, jak męska drużyna Legii Warszawa.
Kilka dni przed rozpoczęciem wiosennej rundy Orlen 1 Liga Kobiet, Klarna, globalna sieć płatności i zakupów wspierana przez sztuczną inteligencję, ogłasza kontynuację współpracy z drużyną Legią Ladies. Fintech pozostaje głównym sponsorem zespołu w sezonie 2023/2024.
Legia Ladies, która rozpoczyna rundę wiosenną jako pierwszoligowy klub, już 3 marca zmierzy się z zawodniczkami Lecha Poznań i zadebiutuje w Orlen 1 Liga Kobiet. Piłkarki nie tylko będą miały okazję po raz pierwszy zaprezentować się w nowych, kobiecych strojach, ale także pokażą, że są gotowe powalczyć o kolejne awanse.
Zawodniczki do rundy wiosennej przygotowywały się w Legia Training Center w Książenicach, gdzie dzięki współpracy z Klarną trenowały w tych samych warunkach, co męska drużyna Legii Warszawa. Dodatkowo, Bartłomiej Kursa – trener motoryczny – dostosował ich plan treningowy do specyfiki żeńskiego organizmu, uwzględniając m.in. cykl menstruacyjny. Sponsoring pozwolił też drużynie na zatrudnienie nowych utalentowanych zawodniczek, które dodatkowo mają wzmocnić zespół i przyczynić się do jego dalszych sukcesów.
Rozwój klubu nie byłby możliwy bez wsparcia sponsoringowego ze strony Klarny, globalnej sieci płatności wspieranej przez sztuczną inteligencję. W przededniu rozpoczęcia rozgrywek, klub ogłosił kontynuację tej współpracy, dzięki czemu fintech pozostaje głównym sponsorem zespołu w sezonie 2023/2024.
– „Współpraca z Klarną sprawiła, że Legia Ladies zyskała nową dynamikę. Cieszymy się, że na naszych strojach znalazło się logo partnera, który jest zainteresowany stałym rozwojem kobiecej piłki i chce w nią inwestować. Nieustannie chcemy podnosić jakość sportową. Zależy nam na popularyzacji piłki i budowaniu wyjątkowej społeczności wokół kobiecego futbolu. Naszym celem jest też pokazywanie siły kobiet w sporcie i przełamywanie barier. Pasja, jakość, rozwój – sądzę, że te wartości nieodmiennie łączą nas i Klarnę. Dlatego przedłużenie naszej współpracy to naturalny krok” – mówi Amanda Moura-Pietrzak, Dyrektor Operacyjny Legia Ladies
– “To, co wyróżnia Klarnę, to przełomowe, trochę rewolucyjne DNA i poszukiwanie partnerów, z którymi łączy nas ta sama mentalność – ciągłe podważanie statusu „quo”. Swoimi działaniami staramy się spełnić obietnicę poprawy wrażeń kibiców poprzez priorytetowe traktowanie współpracy z markami, które z natury podzielają nasze zaangażowanie w oferowanie czegoś ekstra – od innowacyjnych technologii po pozytywny wpływ na kulturę i społeczeństwo. Taka właśnie jest Legia Ladies – odważnie promuje ideę równości w sporcie, pokazując, że kobiety mają do zaoferowania tak samo wiele jak mężczyźni. Ogromnie cieszę się, że możemy jej w tym pomagać” – mówi Łukasz Dwulit, Head of Klarna CEE.
Klarnę i Legię łączą także cele biznesowe. Od półtora roku płatności „Zapłać za 30 dni” od Klarny dostępne są na oficjalnej stronie z biletami Legii Warszawa oraz w fanstore Legii. Wspólnie z klubem, szwedzki fintech chce sprawić, by doświadczenia z oglądania meczu na żywo, stały się bardziej dostępne dla większej grupy osób. To pozwala fanom aktywnie uczestniczyć w życiu zespołu i wspierać go w trakcie ligowych rozgrywek.