Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kibice wybiorą organizację, której logo pojawi się na froncie koszulek Lecha

Fundacja DKMS, Cukierasy i Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę – logo jednej z tych trzech organizacji charytatywnych znajdzie się na strojach Lecha podczas wyjazdowego pucharowego meczu z Hapoelem Beer Sheva.

Sponsor strategiczny Lecha, firma STS wyszła z taką inicjatywą i w porozumieniu z klubem udostępni swoje miejsce na froncie koszulek. Trykoty – po zakończeniu udziału Kolejorza w rozgrywkach europejskich – zostaną przekazane na cel charytatywny.

„W związku z tym, że w Izraelu zabronione jest reklamowanie nielicencjonowanych w tym kraju firm bukmacherskich, jako spółka respektująca regulacje prawne, postanowiliśmy kolejny raz w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach. Tym razem jednak nie Fundacji STS, a organizacji, którą wybiorą kibice. Oddajemy im głos” – mówi Mateusz Juroszek, Prezes STS. – „Wierzymy, że dzięki naszej inicjatywie nagłośnimy działalność wszystkich trzech organizacji biorących udział w głosowaniu, a zwłaszcza tej, która zostanie wybrana przez kibiców. Dzięki temu zwrócimy uwagę na bardzo istotne problemy, z którymi codziennie walczą biorące udział w akcji organizacje” – dodaje.

Do projektu zaproszone zostały trzy organizacje: znane już poznańskim kibicom CukierAsy, których ambasadorem jest pomocnik Lecha Jesper Karlstrom, walcząca z nowotworami i innymi chorobami krwi Fundacja DKMS oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, znana chociażby z prowadzenia telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111. Głosowanie trwa od 21 do 25 września. Wyniki zostaną ogłoszone we wtorek 27 września.

„Dziękujemy za zaproszenie do akcji. Czujemy się wyróżnieni, że spośród tak wielu organizacji, wybrana została Fundacja DKMS. Każda forma promowania ważnych społecznie idei przekłada się na podnoszenie świadomości społeczeństwa na ten temat i mamy nadzieję, że dzięki tej inicjatywie Polacy dowiedzą się więcej o idei dawstwa szpiku. Trzymamy kciuki za organizacje biorące udział w akcji, jedocześnie mając nadzieję, że kibice Lecha Poznań zagłosują na Fundację DKMS, która od lat współpracuje z klubami piłkarskimi i środowiskami kibicowskimi. Wśród nich jest już wielu zarejestrowanych dawców szpiku, ale również dawców faktycznych, którzy dali komuś szansę na życie oddając szpik lub krwiotwórcze komórki macierzyste” – mówi Joanna Zduńczyk, Kierownik Działu Marketingu Fundacji DKMS.

Mikołaj Illukowicz, założyciel i trener CukierAsów: – „Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaproszenie nas do konkursu organizowanego przez STS i Lecha Poznań. Ewentualna wygrana pozwoliłaby nam nie tylko na większe nagłośnienie problemu społecznego jakim jest cukrzyca. To także szansa na pokazanie innym Słodkim – nie tylko w Polsce, że nieuleczalna choroba nie jest przeszkodą w uprawianiu sportu. Wreszcie – logo CukierAsów na koszulkach Lecha to informacja wysłana do innych chorujących dzieci i ich opiekunów, aby zainteresowali się naszą dumą czyli Czerwoną Kartką dla Cukrzycy – największą piłkarską imprezą dla „słodkich” dzieciaków w Europie.”

„Jesteśmy zaszczyceni zaproszeniem do wzięcia udziału w tym projekcie. W swojej codziennej pracy – podobnie jak piłkarze, gramy zespołowo, jesteśmy konsekwentni, uparci i zdecydowani w dążeniu do celu. A naszym celem od ponad 30 lat jest ochrona dzieci przed przemocą i pomoc tym, które doświadczyły krzywdzenia. Liczymy, że wśród kibiców piłki nożnej i fanów Lecha Poznań znajdą się też fani naszych działań, którzy oddadzą głos na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Marzymy, żeby dzieci z naszego logo, które są symbolem dawania siły, znalazły się na koszulkach zawodników Lecha i wspierały ich w meczu z Hapoelem” – mówi Monika Kamińska z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›