Kibice Widzewa zostali jego Sponsorem Strategicznym
Wielka Orkiestra Widzewskiej Pomocy sponsorem strategicznym Akademii Widzewa.
Wielka Orkiestra Widzewskiej Pomocy działa od 2013 r. W tym czasie dzięki wpłatom kibiców zebrała 477 546,57 zł (stan na 19 grudnia). Klub 1910, czyli grupa fanów regularnie wspierająca WOWP, liczy 530 osób i stale rośnie.
Od trzech lat OSK regularnie przekazuje pieniądze na szkolenie widzewskiej młodzieży – w październiku przed meczem z Turem Bielsk Podlaski przelała na konto Akademii Widzewa 35 tys. zł. Część pieniędzy spożytkowano na zakup strojów, a także sprzętu piłkarskiego.
Wraz z podpisaniem umowy OSK „Tylko Widzew” został sponsorem strategicznym Akademii Widzewa. To ewenement w polskiej piłce, by to kibice byli głównymi sponsorami szkolenia młodzieży w klubie. – „Zaryzykowałbym stwierdzenie, że sama akcja dla OSK Widzewa to raczej codzienność. Nowością jest dla nas poziom współpracy. Pierwszy raz bowiem urośliśmy do rangi sponsora strategicznego” – podkreśla Tomasz Figlewicz, prezes OSK. – „Swoją postawą staramy się zachęcić i innych sponsorów do zaangażowania się w rozwój widzewskich talentów. W pewnym sensie rzucamy wielkim markom, takim jak Murapol czy PGE wyzwanie. Zastrzegamy jednocześnie, że tak łatwo pierwszego miejsca wśród sponsorów Akademii nie oddamy” – dodaje.
Logo WOWP będzie znajdowało się na strojach drużyn młodzieżowych Widzewa. Na stadionie pojawią się banery reklamowe, akcja WOWP będzie promowana także na stronie oficjalnej klubu i w mediach społecznościowych. Umowa będzie obowiązywać do czerwca 2019 r.
Prezes Widzewa Przemysław Klementowski jest bardzo zadowolony z podpisanej umowy. – „Cieszę się, że kibice w taki sposób chcą wspierać klub. Nie dość, że wspaniale dopingują z trybun, inicjują akcje społeczne i biorą aktywny udział w życiu Widzewa, to chcą brać na siebie część odpowiedzialności za szkolenie młodzieży” – zaznacza prezes Klementowski. – „Nie chodzi tylko o wsparcie finansowe, ale także o zaangażowanie w tworzenie Akademii” – podsumowuje.