Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kibice Widzewa znów wykupili wszystkie karnety

Zakończyła się sprzedaż karnetów na mecze domowe Widzewa Łódź w rundzie wiosennej sezonu 2020/2021, wszystkie z nich znalazły swoich nabywców.

Nabywców znalazły wszystkie udostępnione do sprzedaży przez Klub abonamenty, co oznacza, że kibice po raz kolejny wyrównali swój własny rekord Polski, kupując w całym sezonie 16 401 karnetów, i to bez pewności obejrzenia meczów na stadionie.

Na początku lutego Widzew Łódź rozpoczął sprzedaż karnetów na rundę wiosenną sezonu 2020/2021. Do sprzedaży trafiło niespełna 6 tys. abonamentów – pozostałe ponad 10 tys. karnetów to wejściówki całosezonowe. Na początek prawo przedłużenia karnetu na dotychczasowe miejsce mieli posiadacze karnetów w rundzie jesiennej. Później możliwe było przedłużenie karnetu ze zmianą miejsca, zakup abonamentu przez osoby zapisane wcześniej na listę oczekujących, a w ostatnim etapie uruchomiono sprzedaż otwartą.

Ostatecznie na przedłużenie karnetów z rundy jesiennej zdecydowało się 4710 fanów. 1160 abonamentów trafiło w ręce nowych właścicieli, z których 769 kupiło karnet pierwszy raz, a 268 z nich wcześniej nie odwiedziło stadionu nawet na podstawie jednorazowego biletu (dane dotyczą okresu od reaktywacji klubu w 2015 roku).

Warto podkreślić, że po raz pierwszy Klub zaproponował karnetowiczom szereg specjalnie przygotowanych dla nich korzyści. Zarówno posiadacze karnetów całosezonowych, jak i osoby przedłużające dotychczasowe i kupujące nowe karnety, otrzymały m.in. 10% stałego rabatu na zakupy, a także do 70% upustu w ramach dedykowanej im wyprzedaży w oficjalnym sklepie Widzewa Łódź oraz bezpłatny dostęp do cyfrowego Programu Meczowego, przygotowywanego przez Klub przy okazji domowych spotkań czerwono-biało-czerwonych.

Najnowsze

Porady

Pozyskiwanie sponsorów a budowanie wokół klubu zaangażowanej społeczności

Budowanie zaangażowanej społeczności to kolejny ważny element w procesie poszukiwania sponsorów dla małych klubów sportowych Jakie ...

Całość ›

Arka Gdynia stworzyła kolekcję na finał Pucharu

Arka Gdynia po awansie do kolejnego w ostatnim czasie finału Pucharu Polski stworzyła specjalną kolekcję odzieży oraz gadżetów ...

Całość ›

NOXy® dołącza do grona partnerów Chemika

Grupa Azoty, producent NOXy®, została partnerem Grupa Azoty Chemik Police, to nie pierwsza współpraca z przedstawicielem sportu marki ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.