Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kibice Widzewa znów wykupili wszystkie karnety

Zakończyła się sprzedaż karnetów na mecze domowe Widzewa Łódź w rundzie wiosennej sezonu 2020/2021, wszystkie z nich znalazły swoich nabywców.

Nabywców znalazły wszystkie udostępnione do sprzedaży przez Klub abonamenty, co oznacza, że kibice po raz kolejny wyrównali swój własny rekord Polski, kupując w całym sezonie 16 401 karnetów, i to bez pewności obejrzenia meczów na stadionie.

Na początku lutego Widzew Łódź rozpoczął sprzedaż karnetów na rundę wiosenną sezonu 2020/2021. Do sprzedaży trafiło niespełna 6 tys. abonamentów – pozostałe ponad 10 tys. karnetów to wejściówki całosezonowe. Na początek prawo przedłużenia karnetu na dotychczasowe miejsce mieli posiadacze karnetów w rundzie jesiennej. Później możliwe było przedłużenie karnetu ze zmianą miejsca, zakup abonamentu przez osoby zapisane wcześniej na listę oczekujących, a w ostatnim etapie uruchomiono sprzedaż otwartą.

Ostatecznie na przedłużenie karnetów z rundy jesiennej zdecydowało się 4710 fanów. 1160 abonamentów trafiło w ręce nowych właścicieli, z których 769 kupiło karnet pierwszy raz, a 268 z nich wcześniej nie odwiedziło stadionu nawet na podstawie jednorazowego biletu (dane dotyczą okresu od reaktywacji klubu w 2015 roku).

Warto podkreślić, że po raz pierwszy Klub zaproponował karnetowiczom szereg specjalnie przygotowanych dla nich korzyści. Zarówno posiadacze karnetów całosezonowych, jak i osoby przedłużające dotychczasowe i kupujące nowe karnety, otrzymały m.in. 10% stałego rabatu na zakupy, a także do 70% upustu w ramach dedykowanej im wyprzedaży w oficjalnym sklepie Widzewa Łódź oraz bezpłatny dostęp do cyfrowego Programu Meczowego, przygotowywanego przez Klub przy okazji domowych spotkań czerwono-biało-czerwonych.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›