Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kibice Lecha mogą tworzyć własne gadżety

Startuje platforma internetowa lech.superfans.pl, dzięki której kibice Lecha Poznań, na wybranych niebiesko-białych produktach, mogą stworzyć własny projekt nadruku. Możliwości jakie prezentuje ten internetowy sklep z gadżetami są nowością na rynku.

Na nowopowstałej platformie internetowej lech.superfans.pl dostępny jest szeroki asortyment produktów, m.in. kubki termiczne, poduszki, notatniki czy pudełka śniadaniowe. Wyjątkowe jest to, że na każdym z produktów zamawiający ma możliwość stworzenia własnego projektu nadruku.

– „Kibice Kolejorza mogą korzystać z zaproponowanych szablonów, haseł, dodać dowolny tekst, a nawet narysować własny projekt od podstaw. Dzięki temu każdy produkt staje się wyjątkowy i niepowtarzalny. Niejedna fanka Lecha będzie zadowolona z możliwości umieszczenia na produkcie zdjęcia ulubionego zawodnika. Z kolei wieloletni kibic zapewne zdecyduje się na zdjęcie całej drużyny z herbem i hasłem, którym wspiera Klub przy okazji każdego meczu” – mówi Karol Boba, właściciel firmy BK PRO obsługującej sklep.

– „Właściciel sklepu zapewnia, że asortyment dostępny na stronie będzie stale poszerzany” – zauważa Dominik Pempera, Brand Manager Lecha Poznań. – „Warto dodać, że Lech jest pierwszą drużyną piłkarską w Polsce, która zapewniła kibicom dostęp do sklepu z tak nieprzeciętnymi upominkami dla fanów” – dodaje.

Sklep Lecha – LINK

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

Śląsk Wrocław i Panthers Wrocław grają razem

Piłkarski Śląsk Wrocław oraz Panthers Wrocław, którzy grają w futbol amerykański, nawiązali współpracę Oba kluby rywalizują ...

Całość ›

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›