Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kibice Jagiellonii kolejny raz wybierają wzór koszulek na nowy sezon

Jagiellonia kolejny raz zorganizowała dla swoich kibiców konkurs, w którym wybierają wzór koszulek, w których kibice zagrają w nowym sezonie.

Minął już drugi etap konkursu, w którym kibice Jagiellonii wybierali 3 wzory koszulek, w których drużyna będzie grała w przyszłym sezonie.

Obecnie kibice mogą wybrać swój typ spośród trzech finałowych projektów. Głosowanie będzie trwało do 2 stycznia, do godziny 12. Oficjalne rozstrzygnięcie nastąpi 2 stycznia 2018 roku o godz. 12:00. Każda z osób głosujących będzie mogła oddać tylko jeden głos.

Autorzy trzech projektów, które wezmą udział w głosowaniu głównym, zostaną nagrodzeni koszulką meczową „pasiakiem” z podpisami zawodników Jagiellonii Białystok z bieżącego sezonu. Następnie projekt, który otrzymał największą ilość głosów, zostanie przesłany do Sponsora Technicznego – firmy Errea i na jego podstawie zostanie stworzony projekt koszulki meczowej, w której Zawodnicy Jagiellonii Białystok będą prezentowali się w sezonie 2018/2019. Klub Jagiellonia Białystok wraz ze Sponsorem Technicznym, firmą Errea, zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w zwycięskim projekcie.

Glosowanie – LINK

Źródło: Jagiellonia Białystok

Najnowsze

Ankra1 na dłużej z Ruchem

Kolejny Partner Biznesowy przedłużył współpracę z naszym Klubem Chorzowska firma Ankra1 zostaje z Ruchem na sezon 2022/2023 – ...

Całość ›

Powstaje serial o Widzewie

CANAL+ SPORT rozpoczął zdjęcia do nowego serialu dokumentalnego o Widzewie Łódź Ekipa filmowa będzie towarzyszyć drużynie podczas ...

Całość ›

Polsat i Plus partnerami tytularnymi gdyńskiej areny

Konkurs na partnera tytularnego dla hali sportowo-widowiskowej Gdynia Arena rozstrzygnięty Polsat oraz Plus – dwie kluczowe marki Grupy ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›