Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kibice Górnika projektują koszulkę

Górnika zachęca fanów do udziału w zabawie konkursowej, której celem jest opracowanie koncepcji drugiego modelu meczówki.

„Mamy świadomość, że kibice Górnika mają wspaniałą wyobraźnie i już w przeszłości zgłaszali propozycje wyglądu koszulki meczowej. Teraz macie niepowtarzalną możliwość zaprojektowania, a następnie wyboru drugiego modelu „meczówki”. Począwszy od poniedziałku (4 maja) do niedzieli (10 maja) można wysyłać projekty koszulek za pośrednictwem formularza kontaktowego umieszczonego na oficjalnej stronie internetowej dostępnego” – takie komunikat można przeczytać na stronie klubu.

W poniedziałek (11 maja) rozpocznie się II etap, czyli głosowanie. Wszystkie przesłane projekty stworzone według wytycznych określonych w regulaminie zostaną zaprezentowane, by każdy z kibiców mógł oddać głos na swojego faworyta. Głosowanie potrwa do 15 maja.

Po jego zakończeniu wybrany przez kibiców wzór zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów, oraz wytycznych sponsora technicznego i przekazany do realizacji. Oczywiście ewentualne modyfikacje przeprowadzone zostaną z poszanowaniem dla oryginalnego projektu i będą miały na celu jego skuteczne wdrożenie. Będzie on stanowił bazę do przygotowanie drugiego modelu koszulki.

Jeden uczestnik może przesłać maksymalnie dwa projekty. Na podstronie za pośrednictwem której możecie zgłaszać projekt znajdziecie materiały niezbędne do przygotowania wzoru oraz wspomniany wcześniej regulamin.

Autor zwycięskiej koncepcji otrzyma dwa komplety meczowe – zaprojektowany przez siebie, ale również tzw model pierwszy – oba z autografami piłkarzy Górnika.

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›