Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

KIA oficjalnym partnerem Ligi Europejskie

Producent samochodów KIA Motors Corporation został sponsorem Ligi Europejskiej.

Trzyletnia umowa o sponsoringu obowiązywać będzie od początku sezonu 2018/2019 – aż po finał Ligi Europejskiej UEFA w roku 2021.

Liga Europejska UEFA jest największą w świecie rywalizacją drużyn zawodowej piłki nożnej z udziałem 54 klubów całej Europy i łączną widownią telewizyjną przekraczającą 980 milionów widzów. Jako Oficjalny Partner, Kia udostępni flotę 90 pojazdów na finały Ligi Europejskiej UEFA w latach 2019, 2020 i 2021 dla celów transportowych sędziów, działaczy, delegatów i osób o statusie VIP.

Dodatkowo Kia Motors i UEFA zorganizują pierwszy w historii Ligi Europejskiej UEFA „Trophy Tour” czyli rodzaj imprezy objazdowej, podczas której kibice z całego świata będą mieli szansę obejrzeć Puchar UEFA na własne oczy i pozdrowić legendarnych graczy profesjonalnego futbolu. Będzie to także okazja dla Kia by zaprosić młodych kibiców z krajów Europy do konkursu ‘Official Match Ball Carrier’ w trakcie każdego z sezonów Ligi Europejskiej UEFA.

– „Jesteśmy niezmiernie podekscytowani możliwością dalszej współpracy z UEFA mając na uwadze wspólnotę wartości, zaangażowanie oraz pasję na rzecz sportu futbolowego. To partnerstwo daje nam szansę dalszego wzrostu postrzegania marki Kia dzięki ogromnej liczbie kibiców futbolu w skali globalnej. Liga Europejska UEFA, jak wiadomo – jest jednym z najbardziej konkurencyjnych turniejów piłki nożnej i tworzy rodzaj światowej platformy dla łączności istniejącego klienta marki Kia z naszym nabywcą potencjalnym” – powiedział Tae Hyun (Thomas) Oh, wiceprezes i dyrektor wykonawczy Kia Motors Corporation.

„Mamy już bliskie relacje z Kia Motors, które zamierzamy jeszcze zacieśniać w ramach Ligi Europejskiej UEFA. Działamy wspólnie na rzecz entuzjazmu kibiców z Europy i nie tylko, a nasz globalny 'Trophy Tour’ pozwoli miłośnikom futbolu na całym świecie spotkać legendy piłki nożnej i fizycznie ‘dotknąć’ słynnego Pucharu UEFA w kraju zamieszkania. Z taką marką jak Kia w naszym programie partnerskim widzimy szansę dalszej popularyzacji Ligi Europejskiej UEFA i dlatego ogromnie cieszymy się z perspektywy trzyletniej współpracy.” – mówił Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›