Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

KGHM Polska Miedź kolejny sezon z Cuprum Lubin

Tematem ostatniej konferencji prasowej Cuprum Lubin S.A. z KGHM Polska Miedź S.A. było przedłużenie współpracy ze sponsorem strategicznym na cały sezon 2020/2021.

Podczas wydarzenia głos zabrali Wiceprezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej Pan Ryszard Czarnecki, Dyrektor Naczelna ds. Komunikacji KGHM S.A Lidia Marcinkowska-Bartkowiak, Prezes Zarządu Cuprum Lubin S.A. Tomasz Tycel, trener pierwszej drużyny Marcelo Fronckowiak, drugi szkoleniowiec Paweł Rusek oraz reprezentant zespołu Cuprum Lubin, przyjmujący Kamil Maruszczyk.

Lidia Marcinkowska-Bartkowiak, Dyrektor Naczelna ds. Komunikacji KGHM S.A.: – „W kolejnym już sezonie KGHM będzie miał przyjemność być sponsorem klubu Cuprum Lubin. Podkreślam znaczenie słowa „sezon” nie bez przyczyny, gdyż wreszcie udało nam się podpisać umowę na dofinansowanie do końca sezonu, do czerwca 2021 roku. Jest to ważne zwłaszcza w tym trudnym pandemicznym czasie, by mieć stabilizację finansową. Mam nadzieję, że teraz wiele następnych sezonów będzie wyglądać w ten właśnie sposób. Pandemia nieco zmieniła warunki funkcjonowania, dlatego tym bardziej cieszymy się, że udało się podpisać umowę w satysfakcjonującej dla obydwóch stron formie. Dla KGHM-u sponsoring sportu ma dwie funkcje. Po pierwsze, pokazuje naszą markę nie tylko lokalnej społeczności, gdyż Cuprum Lubin, występując w najwyższej klasie rozgrywkowej, ma zasięg na całą Polskę. Drugą funkcją jest CSR – czyli działalność społeczna. Funkcjonowanie w sporcie jest bardzo ważne nie tylko dla młodzieży, która jest głównym celem naszych działań sponsorskich, ale także dla wszystkich mieszkańców miasta, regionu i całej Polski.”

Ryszard Czarnecki, Wiceprezes PZPS: – „Chciałem pogratulować Cuprum Lubin kontynuacji współpracy z tak strategicznym sponsorem jakim jest KGHM Polska Miedź S.A. Jest to firma o znaczeniu międzynarodowym. Życzę, by Cuprum biło się nie tylko o medale mistrzostw Polski, ale i o Puchary Europejskie. Współpraca z KGHM to wspaniały pomysł, ponieważ będzie to budować bardzo pozytywny wizerunek siatkówki w naszym kraju. Z takimi sponsorami Polska siatkówka ma szansę się rozwijać. Społeczny wymiar funkcjonowania KGHM-u jest również bardzo ważny. Dziękuję pani Lidii Marcinkowskiej-Bartkowiak za kontynuację tej współpracy. Zapewniam, że KGHM jest otwarty na zwiększenie kwot finansowania w ciągu tego sezonu lub następnych lat. Pierwsze dwa spotkania Cuprum Lubin w rozgrywkach PlusLigi pokazują, że potencjał w drużynie jest ogromny. Po tych meczach, w których drużyna się pokazała bardzo dobrze, widać, że może zajść daleko. Ja w nią wierzę i cieszę się, że mogłem w jakiś sposób ten klub wesprzeć. Trzymam mocno kciuki za Cuprum Lubin. Macie waleczne serca i tak ma pozostać.”

Tomasz Tycel, Prezes Zarządu Cuprum Lubin S.A.: – „Chciałbym bardzo podziękować za wsparcie finansowe dla klubu ze strony KGHM Polska Miedź S.A. Jako drużyna będziemy się starać ze wszystkich sił, by osiągnąć jak najlepszy wynik i godnie reprezentować zarówno sponsora, jak i nasz region. Jesteśmy jedynymi reprezentantami z Dolnego Śląska w najwyższej męskiej klasie rozgrywkowej. Na Cuprum Lubin nie można patrzeć inaczej jak przez pryzmat KGHM-u, a przez te wszystkie lata z jego pomocą udało się doprowadzić nasz klub do wysokiego poziomu, czyli ekstraklasy siatkarzy – PlusLigi. W naszym DNA mamy polską miedź.”

Marcelo Fronckowiak, trener Cuprum Lubin: – „To bardzo ważne, żeby powiedzieć „Dziękuję” Polskiej Federacji i firmie KGHM Polska Miedź S.A. za to ogromne wsparcie dla naszego klubu. Czuję się bardzo zobowiązany pracując tutaj. To dla mnie ogromna odpowiedzialność. Zapewniam, że wszyscy tutaj pracujemy naprawdę bardzo ciężko, by Cuprum Lubin cały czas krok po kroku pięło się na szczyt na poziomie sportowym, ale również organizacyjnym. Obiecuję, że będziemy pracować, by osiągnąć jak najlepszy rezultat w tym sezonie i w następnych latach.”

Najnowsze

Polska piłka w dobrej kondycji przed pandemią – ponad 572 mln zł przychodów klubów Ekstraklasy w 2019 r.

W 2019 r klubom udało się wypracować 572, 3 mln zł przychodów – wynika z 14 raportu firmy doradczej Deloitte „Piłkarska liga ...

Całość ›

ANWIL BASKETBALL CHALLENGE, czyli projekt jakiego jeszcze nie było

Rusza projekt ANWIL BASKETBALL CHALLENGE Mecenasem wydarzenia jest sponsor strategiczny, firma ANWIL SA Anwil Włocławek to nie tylko ...

Całość ›

PGE SKRA SPONSOREM BUSINESS MIXERA ŁÓDZKIEJ SSE

Zbliża się Business Mixer, czyli wyjątkowe wydarzenie, które w tym roku wyjątkowo odbędzie się online PGE Skra jako pierwsza ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Ponad 572 mln zł przychodów klubów Ekstraklasy w 2019 r.

#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/polska-pilka-w-dobrej-kondycji-przed-pandemia-ponad-572-mln-zl-przychodow-klubow-ekstraklasy-w-2019-r/

ANWIL BASKETBALL CHALLENGE, czyli projekt jakiego jeszcze nie było.

#sponsoringsport #wloclawek https://sponsoringsport.pl/anwil-basketball-challenge-czyli-projekt-jakiego-jeszcze-nie-bylo/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.