Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kempa Oficjalnym Partnerem Technicznym PGNiG Superligi

W sezonie 2017/2018 Kempa dostarczy sprzęt sportowy do 11 klubów PGNiG Superligi. Umowa została podpisana do czerwca 2020r.

Kempa to firma, która łączy w sobie tradycję i nowoczesność. Najnowsze technologie i wysoka jakość produktów zapewniają sportowcom komfort gry, spełniając ich wszelkie oczekiwania. Oficjalnym przedstawicielem marki Kempa w Polsce jest Basket Pro. Celem Basket Pro są nowe wyzwania oraz ciągły rozwój. W skład firmy wchodzą trzy marki, które posiadają ugruntowaną pozycję na rynkach światowych.

– „Współpraca z Kempą to kontynuacja założeń marketingowych dotyczących spójności wizerunkowej. W poprzednim sezonie wprowadziliśmy regulacje dotyczące wyglądu hal, oprawy meczowej, teraz przyszedł czas na stroje” – tłumaczy Piotr Łebek, Komisarz PGNiG Superligi – „5 klubów nie korzysta z umowy z Kempą, ponieważ wypełniają obowiązujące kontrakty z innymi dostawcami.”

Kempa w ramach umowy będzie dostarczać sprzęt do klubów Wybrzeża Gdańsk, Stali Mielec, Spójni Gdynia, Sandry Spa Pogoni Szczecin, MMTS-u Kwidzyn, KPR-u Legionowo, Chrobrego Głogów, KPR-u Gwardii Opole, Mebli Wójcik Elbląg, Piotrkowianina Piotrków Trybunalski i Azotów Puławy.

Kluby otrzymają pełne wyposażenie sprzętu sportowego, a w nim m.in. zaprojektowane według jednego szablonu z zachowaniem umów partnerskich i sponsoringowych oficjalne stroje na mecze u siebie oraz wyjazdowe, zestawy treningowe, koszulki polo, kurtki, torby na sprzęt czy dresy rozgrzewkowe.
W ramach umowy PGNiG Superliga będzie realizować na rzecz Kempy świadczenia reklamowe.

Źródło: PGNiG Superliga

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›