Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kaufland głównym sponsorem The World Games

Kaufland został głównym sponsorem największej imprezy sportowej roku – The World Games Wrocław 2017. Jednym z najważniejszych elementów współpracy z wiodącą europejską siecią handlową będzie promowanie wśród kibiców zdrowych nawyków żywieniowych.

– „Z przyjemnością witam firmę Kaufland w gronie partnerów wrocławskich igrzysk. Jestem przekonany, że czeka nas udana współpraca, bo połączyła nas wspólna pasja: promowanie zdrowego stylu życia – mówił podczas czwartkowej konferencji Marcin Przychodny, prezes Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego – The World Games 2017.

Promocja marki Kaufland obejmie jej ekspozycję na 26 obiektach, które odwiedzić ma 200 tysięcy kibiców, w tym na Stadionie Wrocław organizującym m.in. ceremonię otwarcia, świeżo wyremontowanym Stadionie Olimpijskim czy w Strefie Kibica na pl. Wolności. Logo głównego sponsora będzie także eksponowane podczas kilkudziesięciu godzin transmisji imprezy w telewizji Polsat.

Na kibiców odwiedzających wrocławskie areny sportowe czekać będzie dodatkowa atrakcja – zdrowe przekąski i żywność, pochodzące z linii produktów marek własnych Kaufland.

„Dla Kauflandu to zaszczyt dołączyć do drużyny The World Games jako pierwszy sponsor główny i być częścią tego wielkiego wydarzenia, które w lipcu dostarczy wielu emocji wrocławianom, Polakom i ludziom na całym świecie. Od początku działalności naszej firmy w Europie i Polsce aktywnie angażujemy się we wspieranie zdrowego i aktywnego trybu życia, dlatego nawiązanie bliskiej współpracy z The World Games było dla nas naturalnym ruchem” – podkreślał Marcin Łojewski, wiceprezes zarządu Kaufland Polska, zaznaczając jednocześnie, że zaangażowanie w The World Games Wrocław 2017 to największy jak do tej pory projekt sponsoringowy Kaufland Polska w naszym kraju.

Poprzez współpracę sponsor i organizatorzy planują zwrócić uwagę na to, że oprócz aktywności fizycznej jednym z fundamentów zdrowego stylu życia jest także odpowiedniai zbilansowana dieta.

– „Chcemy, aby igrzyska były nie tylko świętem sportu i promocją Wrocławia, ale stały się ważnym momentem dla mieszkańców. To wyjątkowa okazja, by zainspirować wrocławian do większej aktywności, zainteresować ich nowymi dyscyplinami sportu oraz sposobami dbania o własne zdrowie” – stwierdził obecny na konferencji wiceprezydent Wrocławia Wojciech Adamski.

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych europejskich przedsiębiorstw handlowych z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia ponad 150 tysięcy pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kaufland został otwarty w 2001 roku. Dziś jest ich już ponad 200.

Źródło: The World Games

Najnowsze

Dzielnica Bemowo i Sekcja Koszykówki Legii Warszawa przedłużają współpracę

Dzielnica Bemowo i Sekcja Koszykówki Legii Warszawa wciąż razem, strony przedłużyły obecną współpracę W piątek, 22 ...

Całość ›

Bartosz Ostałowski w kampanii Battery Point

Do kampanii Battery Point, organizowanej wspólnie przez Inter Cars i Clarios, producenta akumulatorów Varta, dołączył nowy ambasador, ...

Całość ›

Energa zwiększa wsparcie dla ampfutbolistów

Energa z Grupy ORLEN przedłużyła o trzy lata umowę o współpracy z Reprezentacją Polski dla piłkarzy grających w Amp Futbol Polska ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.