Kaufland głównym sponsorem The World Games
Kaufland został głównym sponsorem największej imprezy sportowej roku – The World Games Wrocław 2017. Jednym z najważniejszych elementów współpracy z wiodącą europejską siecią handlową będzie promowanie wśród kibiców zdrowych nawyków żywieniowych.
– „Z przyjemnością witam firmę Kaufland w gronie partnerów wrocławskich igrzysk. Jestem przekonany, że czeka nas udana współpraca, bo połączyła nas wspólna pasja: promowanie zdrowego stylu życia – mówił podczas czwartkowej konferencji Marcin Przychodny, prezes Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego – The World Games 2017.
Promocja marki Kaufland obejmie jej ekspozycję na 26 obiektach, które odwiedzić ma 200 tysięcy kibiców, w tym na Stadionie Wrocław organizującym m.in. ceremonię otwarcia, świeżo wyremontowanym Stadionie Olimpijskim czy w Strefie Kibica na pl. Wolności. Logo głównego sponsora będzie także eksponowane podczas kilkudziesięciu godzin transmisji imprezy w telewizji Polsat.
Na kibiców odwiedzających wrocławskie areny sportowe czekać będzie dodatkowa atrakcja – zdrowe przekąski i żywność, pochodzące z linii produktów marek własnych Kaufland.
– „Dla Kauflandu to zaszczyt dołączyć do drużyny The World Games jako pierwszy sponsor główny i być częścią tego wielkiego wydarzenia, które w lipcu dostarczy wielu emocji wrocławianom, Polakom i ludziom na całym świecie. Od początku działalności naszej firmy w Europie i Polsce aktywnie angażujemy się we wspieranie zdrowego i aktywnego trybu życia, dlatego nawiązanie bliskiej współpracy z The World Games było dla nas naturalnym ruchem” – podkreślał Marcin Łojewski, wiceprezes zarządu Kaufland Polska, zaznaczając jednocześnie, że zaangażowanie w The World Games Wrocław 2017 to największy jak do tej pory projekt sponsoringowy Kaufland Polska w naszym kraju.
Poprzez współpracę sponsor i organizatorzy planują zwrócić uwagę na to, że oprócz aktywności fizycznej jednym z fundamentów zdrowego stylu życia jest także odpowiedniai zbilansowana dieta.
– „Chcemy, aby igrzyska były nie tylko świętem sportu i promocją Wrocławia, ale stały się ważnym momentem dla mieszkańców. To wyjątkowa okazja, by zainspirować wrocławian do większej aktywności, zainteresować ich nowymi dyscyplinami sportu oraz sposobami dbania o własne zdrowie” – stwierdził obecny na konferencji wiceprezydent Wrocławia Wojciech Adamski.
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych europejskich przedsiębiorstw handlowych z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia ponad 150 tysięcy pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kaufland został otwarty w 2001 roku. Dziś jest ich już ponad 200.
Źródło: The World Games