Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kaufland głównym sponsorem The World Games

Kaufland został głównym sponsorem największej imprezy sportowej roku – The World Games Wrocław 2017. Jednym z najważniejszych elementów współpracy z wiodącą europejską siecią handlową będzie promowanie wśród kibiców zdrowych nawyków żywieniowych.

– „Z przyjemnością witam firmę Kaufland w gronie partnerów wrocławskich igrzysk. Jestem przekonany, że czeka nas udana współpraca, bo połączyła nas wspólna pasja: promowanie zdrowego stylu życia – mówił podczas czwartkowej konferencji Marcin Przychodny, prezes Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego – The World Games 2017.

Promocja marki Kaufland obejmie jej ekspozycję na 26 obiektach, które odwiedzić ma 200 tysięcy kibiców, w tym na Stadionie Wrocław organizującym m.in. ceremonię otwarcia, świeżo wyremontowanym Stadionie Olimpijskim czy w Strefie Kibica na pl. Wolności. Logo głównego sponsora będzie także eksponowane podczas kilkudziesięciu godzin transmisji imprezy w telewizji Polsat.

Na kibiców odwiedzających wrocławskie areny sportowe czekać będzie dodatkowa atrakcja – zdrowe przekąski i żywność, pochodzące z linii produktów marek własnych Kaufland.

„Dla Kauflandu to zaszczyt dołączyć do drużyny The World Games jako pierwszy sponsor główny i być częścią tego wielkiego wydarzenia, które w lipcu dostarczy wielu emocji wrocławianom, Polakom i ludziom na całym świecie. Od początku działalności naszej firmy w Europie i Polsce aktywnie angażujemy się we wspieranie zdrowego i aktywnego trybu życia, dlatego nawiązanie bliskiej współpracy z The World Games było dla nas naturalnym ruchem” – podkreślał Marcin Łojewski, wiceprezes zarządu Kaufland Polska, zaznaczając jednocześnie, że zaangażowanie w The World Games Wrocław 2017 to największy jak do tej pory projekt sponsoringowy Kaufland Polska w naszym kraju.

Poprzez współpracę sponsor i organizatorzy planują zwrócić uwagę na to, że oprócz aktywności fizycznej jednym z fundamentów zdrowego stylu życia jest także odpowiedniai zbilansowana dieta.

– „Chcemy, aby igrzyska były nie tylko świętem sportu i promocją Wrocławia, ale stały się ważnym momentem dla mieszkańców. To wyjątkowa okazja, by zainspirować wrocławian do większej aktywności, zainteresować ich nowymi dyscyplinami sportu oraz sposobami dbania o własne zdrowie” – stwierdził obecny na konferencji wiceprezydent Wrocławia Wojciech Adamski.

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych europejskich przedsiębiorstw handlowych z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia ponad 150 tysięcy pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kaufland został otwarty w 2001 roku. Dziś jest ich już ponad 200.

Źródło: The World Games

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›