fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kaszuby razem z Arką

Wiele klubów w ostatnim okresie stawia na pozyskiwanie kibiców z miejscowości pobliskich swojej siedzibie, czas na Arkę.

Klub z nad morza z okazji Dnia Jedności Kaszub zapowiedział nową akcję marketingową. Mieszkańców kaszubskich miejscowości Arka będzie zapraszać na spotkania oferując symboliczne kwoty zapłaty za bilety. Pierwszym miastem w którym kibice kupią bilet za 1 zł są Kartuzy.

Oprócz promocji sprzedaży Arka stara się nawiązać do regionu bliskiemu Gdynii. W tym celu na stronie internetowym  zamieszczono specjalne informacje w regionalnym języku Kaszub.

“Z  ti leżnotë wszëtczim kibicóm ë sympatikóm Arczi Gdiniô, chtërny pòchôdają z Kaszëb całé karno żëczi wszëtczégò bëlnégò i rôczi na mecze najégò karna!” – życzenia z okazji Dni Jedności Kaszub zamieszczone na stronie internetowej klubu, stanowią jeden z komunikatów w regionalnym języku.

Źródło, foto: www.arka.gdynia.pl

Najnowsze

Realizacje

Sponsoring Sport.pl inicjatorem współpracy Hotelu Moran oraz Inchcape Polska

Portal Sponsoring Sportpl został inicjatorem kolejnej współpracy, tym razem nawiązanej między Hotelem Moran i Inchcape Poznań Jak ...

Całość ›

“Witaj w klubie” w CANAL+ SPORT

We wrześniu na antenie CANAL+ SPORT pojawi się nowy program poświęcony LOTTO Ekstraklasie „Witaj w klubie” - "To serial ...

Całość ›

Już 27 września po raz pierwszy Partnerskie Kluby Biznesu spotkają się w Poznaniu

W Poznaniu został powołany do życia projekt, który cieszy się bardzo dużą popularnością zarówno w Polsce, jak i poza jej ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Kolejny sukces naszego portalu, tym razem wspieraliśmy Hotel Moran oraz Inchcape Polska w nawiązaniu współpracy.
#sponsoringsport #hotelmoran #inchcapepolska https://t.co/tkkVuFYXTH

"Witaj w klubie" w CANAL+ SPORT.
#sponsoringsport #pilkanozna #canal+ https://t.co/OJ1p2rTGUz