Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kaszuby razem z Arką

Wiele klubów w ostatnim okresie stawia na pozyskiwanie kibiców z miejscowości pobliskich swojej siedzibie, czas na Arkę.

Klub z nad morza z okazji Dnia Jedności Kaszub zapowiedział nową akcję marketingową. Mieszkańców kaszubskich miejscowości Arka będzie zapraszać na spotkania oferując symboliczne kwoty zapłaty za bilety. Pierwszym miastem w którym kibice kupią bilet za 1 zł są Kartuzy.

Oprócz promocji sprzedaży Arka stara się nawiązać do regionu bliskiemu Gdynii. W tym celu na stronie internetowym  zamieszczono specjalne informacje w regionalnym języku Kaszub.

“Z  ti leżnotë wszëtczim kibicóm ë sympatikóm Arczi Gdiniô, chtërny pòchôdają z Kaszëb całé karno żëczi wszëtczégò bëlnégò i rôczi na mecze najégò karna!” – życzenia z okazji Dni Jedności Kaszub zamieszczone na stronie internetowej klubu, stanowią jeden z komunikatów w regionalnym języku.

Źródło, foto: www.arka.gdynia.pl

Najnowsze

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt