Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kasomania 4.0 w kampanii telewizyjnej TOTALbet

Legalny bukmacher TOTALbet uruchomił nową telewizyjną kampanię reklamową. Tym razem oparta jest ona o loterię promocyjną TOTALbet Kasomania 4.0, w której główną nagrodą jest Porsche 718 Cayman!

– „Z wrażenia możesz usiąść w ekskluzywnym samochodzie!” – głosi klip, który będzie emitowany w telewizjach sportowych podczas najciekawszych wydarzeń.

Kasomania to flagowa promocja bukmachera TOTALbet. Zasady są proste – wystarczy 10 zł, by mieć szansę na wygranie Porsche! Gracze w zamian za obstawiane kupony bukmacherskie otrzymują losy na loterię, a każdy los to szansa na wygranie samochodu lub nagrody pieniężnej z puli 500 000 zł! Każde 10 zł, to aż cztery szanse na wygraną.

– „Kiedy oferujesz Porsche do wygrania w swojej promocji, oczywiste jest, że chcesz się tym pochwalić szerokiemu gronu odbiorców. Dlatego zdecydowaliśmy się na telewizyjną kampanię Kasomanii 4.0. Zakłady bukmacherskie to emocje, a stają się one jeszcze większe, gdy jednocześnie z kuponem bukmacherskim nabywamy los na loterię” – mówi dyrektor marketingu TOTALbet Adrian Furmańczyk.

Losowanie finałowe odbędzie się 2 kwietnia. Wcześniej w Kasomanii nadarzy jeszcze wiele okazji na wygraną – co piątek pula nagród to 11 700 zł, a ostatniego dnia każdego miesiąca wygrać można aż 35 000 zł! Codziennie losowane są freebety o wartości 400 zł. By wziąć udział w loterii należy mieć konto w serwisie TOTALbet.pl, zapisać się do Kasomanii 4.0 i postawić kupon za min. 10 zł.

Za realizację nowego spotu reklamowego odpowiedzialny jest Dom Mediowy ZPR Media. „Siostrzana” spółka TOTALbet z Holdingu ZPR zrealizowała także wysoko ocenią reklamę bukmachera #WiedzaJestwCenie. Nowy spot Kasomanii 4.0 można także obejrzeć na kanale Youtube Stawiamy na sport – TOTALbet.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›