Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Karnetowicz Korony wygra Suzuki

Tegoroczni karnetowicze Korony Kielce, mogą liczyć na wyjątkową nagrodę, mogą wygrać nowego Suzuki Swifta, wystarczy, ze wezmą udział w loterii. 

Korona Kielce wraz z głównym sponsorem, Suzuki Motor Poland, przygotowali loterię dla kibiców żółto-czerwonych. Każdy posiadacz karnetu może zostać szczęśliwcem, który wygra nowy samochód – piękny, czerwony Suzuki Swift z 2019 roku.

W najbliższych dniach główną nagrodę będzie można obejrzeć na terenie kieleckich galerii oraz na Rynku w Kielcach.

Kibice Korony, którzy ukończyli 18 lat, po zakupie karnetu powinni zgłosić się do stacjonarnego Sklepu Kibica (ul. Ściegiennego 8) i po okazaniu wejściówki na mecze rundy jesiennej wypełnić kupon loteryjny. Dodatkowo szczęśliwy posiadacz Suzuki Swift będzie miał zagwarantowany parking na miejscu VIP przed stadionem na każdym meczu w najbliższym sezonie.

Zwycięzca dowie się o nagrodzie w nietuzinkowy sposób. 12 lipca podczas oficjalnej przedsezonowej prezentacji pierwszej drużyny Korony Kielce, o godz. 20 na kieleckim Rynku odbędzie się losowanie oraz przedstawienie zwycięzcy. Tegoroczna powitanie piłkarzy będzie miało szczególny wymiar, a jeden z jego uczestników będzie miał okazję wyjechać z prezentacji nowym autem.

Sprzedaż karnetów rozpoczyna się 12 czerwca i potrwa do 11 lipca, do godz. 15. Posiadacze karnetów z rundy wiosennej i finałowej mogą liczyć na rezerwację swoich stałych miejsc aż do 26 czerwca.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›