Kappa partnerem technicznym Jagiellonii
Jagiellonia Białystok rozpoczyna współpracę z Kappą. Znana włoska marka pozostanie głównym partnerem technicznym przez najbliższe trzy lata.
Produkty treningowe i lifestylowe trafią do wszystkich zespołów począwszy od pierwszej drużyny na zespołach juniorskich kończąc.
Nowy partner techniczny od ponad pół wieku towarzyszy najbardziej utytułowanym zespołom piłkarskim w całej Europie. W tym gronie znalazły się takie kluby jak FC Barcelona, Manchester City, AC Milan i SSC Napoli. Po raz pierwszy jednak marka Omini rozpoczyna współpracę z polskim klubem.
– „Jesteśmy dumni i podekscytowani współpracą z Jagiellonią przez następne trzy sezony, tym samym witając ich w rodzinie Kappa. Nasz pierwszy krok w polskiej profesjonalnej piłce nożnej ma na celu wzmocnienie naszej obecności w tym kraju i w całej Europie. Cieszymy się, że możemy współpracować z liczącym się klubem Ekstraklasy i towarzyszyć im w rozwoju ich działalności” – mówi Rémi Garnier, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Kappa Europe.
– „Kappa to jeden z wiodących producentów sprzętu sportowego doskonale znany w środowisku piłkarskim. Cieszy nas, że firma, która w przeszłości ubierała m.in. FC Barcelonę, Juventus Turyn, Manchester City, AS Roma, czy Napoli zdecydowała się na współpracę z Jagiellonią. Wkrótce zostaną zaprezentowane koszulki meczowe, które będą w szczególny sposób przypominać o trwającym jubileuszu stulecia naszego Klubu. Jestem przekonana, że nasze doświadczenia zaprocentują w przyszłości. Jest nam miło, że firma Kappa dołącza do naszej drużyny” – podkreśla wiceprezes Jagiellonii Białystok, Agnieszka Syczewska.
– „Jagiellonia Biłaystok to klub idealnie wpisujący się w naszą filozofię. Jestem przekonany, że razem stworzymy świetney duet na wiele, wiele lat. Rozpoczynamy naszą współpracę w wyjątkowym dla klubu momencie, który także dla nas był doskonałą okazją do przygotowania dedykowanej kolekcji dla Jagi. Tutaj chciałbym przede wszytskim podziękować wszystkim osobom w klubie, które są zaangażowane we wdrożenie naszego projektu. Wykonaliśmy razem świetną robotę” – przekonuje Michał Wójcik, dyrektor zarządzający Kappa Sport Poland.
Kappa jest jedną z wiodących światowych marek odzieży sportowej i lifestyle: techniczną, nonkonformistyczną, kolorową, elastyczną, kompetentną, globalną i włoską marką. Stworzony w 1967 roku brand postrzegany jest, jako jeden z głównych innowacyjnych producentów sprzętu sportowego na rynku, którego produkt charakterywzowany jest jako „technical and performing „.
Marka jest historycznie związana ze sponsorowaniem profesjonalnych klubów takich jak Juventus Turyn czy FC Barcelona. Kappa® wyposaża obecnie ponad sto profesjonalnych klubów piłkarskich, ale także w koszykówce, siatkówce, piłce ręcznej czy rugby na całym świecie. Brand jest widoczny w zasadzie w każdej dyscyplinie sportowej – narciarstwo, hokej, wioślarstwo, judo, formuła 1 i wiele innych.