Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kanał na You Tubie sponsorem AZS UMCS Lublin

Naukowy Bełkot AZS UMCS Lublin – w nowym sezonie pod taką nazwą będzie występowała drużyna koszykówki mężczyzn w rozgrywkach drugoligowych. Sponsorem zespołu został kanał YouTube “Uwaga! Naukowy Bełkot”.

To pierwsza tego typu sytuacja w kraju! Założycielem kanału jest Dawid Myśliwiec. To jednocześnie współtwórca drużyny koszykarskiej AZS UMCS, której barw bronił przez trzy sezony. Kontuzja pokrzyżowała jego plany, ale od tego czasu był przy ekipie w innej roli.

Teraz będzie wspierał swoich kolegów jako Sponsor Tytularny.

– “Koszykówka zawsze była dla mnie bardzo ważna. Na pewno kontuzja była czymś trudnym. Jednak jestem zawzięty i szukam sposobu na pomoc drużynie spoza parkietu. Jeśli mogę zrobić choć tyle dla zespołu, który jest mi bliski emocjonalnie, to bez wątpienia to zrobię! Uważam, że ma on potencjał na awans do 1 Ligi Koszykówki Mężczyzn. Czynnikiem ograniczającym w tym momencie są finanse. Czas to zmienić. Mam pomysł na to, jak kanał może koegzystować z drużyną. Nie chcę wykorzystywać jej do reklamy. Oba projekty mogą dzięki sobie korzystać.”

Z faktu współpracy cieszy się trener Przemysław Łuszczewski:

  • “Jestem dobrej myśli. Wierzę, że dzięki współpracy uda nam się pozyskać nowe grono sympatyków. Na pewno teraz jestem nieco spokojniejszy. W ostatnich latach byliśmy zdani na dobrą wolę zawodników i miasta. Jednak mamy to szczęście, że Lublin to miejsce, gdzie można się rozwijać. Marzy mi się zrobienie kolejnego kroku i awans do wyższej ligi!”

Najnowsze

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt