Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PKOL ruszył z kampanią „Jesteśmy jedną drużyną’

Polski Komitet Olimpijski ruszył z kampanią przed Igrzyskami w PyeongChang 2018 –  „Jesteśmy jedną drużyną”.

„Jesteśmy jedną drużyną” – pod takim hasłem Polski Komitet Olimpijski będzie promował Polską Reprezentację Olimpijską PyeongChang 2018, jej Sponsorów i Partnerów, jednocześnie zachęcając Polaków do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. 9 lutego 2018 roku w południowokoreańskim PyeongChang rozpoczną się XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie. Najlepsi sportowcy z całego świata będą rywalizować ze sobą przez 17 dni.
Głównym motywem graficznym kampanii są kolorowe piktogramy – odzwierciedlające najważniejsze symbole zimowych igrzysk. Ich geometryczne kształty i żywe kolory nawiązują do bogatej kultury Korei Południowej.

– „Zależało nam na prostym i bezpośrednim przekazie, stąd wybranie dziewięciu najważniejszych skojarzeń z zimą i igrzyskami w postaci właśnie symboli graficznych. Medal, góry, arena, śnieg, narty, cel, trasa, meta, łyżwy, między innymi właśnie te symbole chcemy przekazać naszym olimpijczykom, kibicom i sponsorom, aby w ten sposób pokazać, iż emocje olimpijskie łączą nas wszystkich. Udział naszych olimpijczyków w kampanii był dla nas najważniejszy. Cieszymy się, że zechcieli być częścią projektu i aktywnie włączyć się w promowanie idei olimpijskiej” – powiedział Ireneusz Kutyła, Dyrektor Działu Marketingu PKOl.
Kampania, która będzie obejmowała telewizję, radio, prasę, outdoor, Internet, potrwa od połowy października 2017 roku do zakończenia igrzysk w PyeongChang.

Zdjęcie użytkownika Polski Komitet Olimpijski.

Źródło PKOL

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›