PKOL ruszył z kampanią „Jesteśmy jedną drużyną’
Polski Komitet Olimpijski ruszył z kampanią przed Igrzyskami w PyeongChang 2018 – „Jesteśmy jedną drużyną”.
„Jesteśmy jedną drużyną” – pod takim hasłem Polski Komitet Olimpijski będzie promował Polską Reprezentację Olimpijską PyeongChang 2018, jej Sponsorów i Partnerów, jednocześnie zachęcając Polaków do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. 9 lutego 2018 roku w południowokoreańskim PyeongChang rozpoczną się XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie. Najlepsi sportowcy z całego świata będą rywalizować ze sobą przez 17 dni.
Głównym motywem graficznym kampanii są kolorowe piktogramy – odzwierciedlające najważniejsze symbole zimowych igrzysk. Ich geometryczne kształty i żywe kolory nawiązują do bogatej kultury Korei Południowej.
– „Zależało nam na prostym i bezpośrednim przekazie, stąd wybranie dziewięciu najważniejszych skojarzeń z zimą i igrzyskami w postaci właśnie symboli graficznych. Medal, góry, arena, śnieg, narty, cel, trasa, meta, łyżwy, między innymi właśnie te symbole chcemy przekazać naszym olimpijczykom, kibicom i sponsorom, aby w ten sposób pokazać, iż emocje olimpijskie łączą nas wszystkich. Udział naszych olimpijczyków w kampanii był dla nas najważniejszy. Cieszymy się, że zechcieli być częścią projektu i aktywnie włączyć się w promowanie idei olimpijskiej” – powiedział Ireneusz Kutyła, Dyrektor Działu Marketingu PKOl.
Kampania, która będzie obejmowała telewizję, radio, prasę, outdoor, Internet, potrwa od połowy października 2017 roku do zakończenia igrzysk w PyeongChang.
Źródło PKOL