Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kampania ORLEN OIL z ambasadorami

ORLEN OIL – jeden z wiodących producentów olejów silnikowych do motoryzacji – wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Uwolnij potencjał silnika”. W kampanii udział biorą ambasadorzy marki.

„Oleje ORLEN OIL zostały stworzone tak, aby zapewniać nie tylko większą wydajność, ale także oszczędność paliwa, a przy tym ograniczać emisję szkodliwych substancji. Nasi technolodzy opracowali formułę, która gwarantuje ochronę w każdych warunkach i przez cały okres eksploatacji. Kampania wizerunkowa ORLEN OIL ma na celu podkreślenie znaczenia właściwego doboru oleju dla osiągnięcia maksymalnej wydajności jednostki napędowej. Chcemy zachęcić kierowców do zaufania polskiej marce, dzięki której mogą cieszyć się pełnym potencjałem swojego silnika” – podkreśla Anita Wierciak-Kaperek, Dyrektor Biura Marketingu ORLEN OIL.

W ramach kampanii wizerunkowej został przygotowany konkurs konsumencki, który składa się z czterech tygodniowych etapów. Bohaterem każdego, jest inny kierowca sportowy związany ze spółką ORLEN OIL. Są to: Kajetan Kajetanowicz, Bartosz Zmarzlik, Kuba Przygoński i Miko Marczyk. W konkursie co tydzień do wygrania są karty paliwowe o wartości 100 zł, 500 zł oraz 2000 zł, a także zestawy gadżetów z autografem ambasadora promującego dany etap. Akcję wspiera stworzona w tym celu strona internetowa – konkursorlenoil.pl.

Zasady są bardzo proste. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy między 16 października a 3 grudnia 2023 r. kupić olej ORLEN OIL lub LOTOS biorący udział w promocji, wypełnić formularz zgłoszeniowy i wykonać zadanie: „Podziel się najciekawszą przygodą, jaka spotkała Cię w podróży”. W konkursie przewidziane są nagrody dodatkowe w postaci e-kuponów na mega zestaw: kawa + hot dog, do wykorzystania na stacjach ORLEN – dla pierwszych 200 poprawnie zweryfikowanych zgłoszeń w każdym tygodniu trwania konkursu.

ORLEN OIL to polska Spółka działająca w ramach Grupy Kapitałowej ORLEN, zajmująca się produkcją oraz dystrybucją środków smarnych do ponad 76 krajów na świecie. Przedsiębiorstwo, posiadające swoje zakłady produkcyjne w Gdańsku, Trzebini, Jedliczu oraz Czechowicach-Dziedzicach, od wielu lat dominuje w krajowej produkcji środków smarnych dla motoryzacji, przemysłu i rolnictwa, odpowiadając tym samym na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Kluczową misją Spółki jest zadowolenie jej Klientów oraz stałe utrzymanie wysokiej jakości oferowanych produktów i usług.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›