Kampania Enei #RazemPoEmocje ze sportem w tle
W mediach ogólnopolskich rozpoczęła się właśnie kampania wizerunkowa Enei pod hasłem #RazemPoEmocje, która koncentruje się na wspólnym przeżywaniu i dopingowaniu polskich sportowców podczas nadchodzących Igrzysk Olimpijskich w Tokio.
To pierwsza od lat tak szeroka akcja medialna Grupy Enea, która będzie stanowić główny element komunikacyjny marki w roku 2021. Kampania potrwa do zakończenia zawodów w Japonii, tj. 8 sierpnia.
Enea, sponsor Polskiego Komitetu Olimpijskiego, wspiera zawodników Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w przygotowaniach do zawodów. Firma od lat związana jest z Polskim Związkiem Towarzystw Wioślarskich, a od tego roku współpracuje z Polskim Związkiem Tenisa Stołowego oraz Polskim Związkiem Zapaśniczym.
– „Enea wspiera polskich zawodników nie tylko na etapie przygotowań do startu w Tokio, jesteśmy z nimi również podczas zawodów, kibicując i zachęcając do tego innych. Te igrzyska, ze względu na zaangażowanie Grupy Enea, będą dla nas wyjątkowe. Będą też inne dla sportowców, ponieważ na arenach sportowych pojawią się wyłącznie kibice z Japonii. W naszej kampanii skoncentrowaliśmy się na wartościach niezależnych od wyników i medali: potrzebie przynależności, radości z bycia razem, wspólnocie. Jednoczymy się, by okazać wsparcie biało-czerwonym, gdy nie wybrzmi ono bezpośrednio z trybun” – podkreśla Anna Lutek, dyrektor Departamentu PR i Komunikacji w Enei.
Idea kampanii opiera się na pokazaniu osób wspierających sportowców. Kibice podczas codziennych, domowych zajęć dopingują reprezentantów Polski. Udowadniają, że bez względu na to, czy na co dzień śledzą sportowe wydarzenia, na czas rywalizacji na arenach olimpijskich zamieniają się w zaangażowanych kibiców. Głównym przesłaniem są radość i optymizm oraz wspólnota kibicujących pod hasłem #RazemPoEmocje. W spocie telewizyjnym pojawili się m.in. Natalia Partyka, tenisistka stołowa i ambasadorka marki Enea, Marta Wieliczko i Marcin Brzeziński, wioślarze i mistrzowie Europy i świata z dużymi szansami na medale olimpijskie. Do wspólnego kibicowania włączają się również pracownicy Grupy Enea. W spotach zobaczymy Pawła Gumnego, pracownika posterunku energetycznego z Lubonia pod Poznaniem.
Oprócz telewizji kampania będzie miała swoje odsłony w radiu, prasie, internecie oraz na nośnikach outdoorowych w głównych miastach w Polsce. Towarzyszyć jej będą akcje specjalne. W mediach społecznościowych Grupy Enea (FB, Instagram) na kibiców czekają m.in. ekskluzywne wywiady ze sportowcami i byłymi sportowcami, komentatorami sportowymi oraz osobami odpowiedzialnymi za przygotowanie Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej do tegorocznych igrzysk. W publikowanych co tydzień odcinkach będzie można znaleźć wiele ciekawostek, m.in. o tym jak wygląda dzień z życia sportowca, czego musi sobie odmawiać ze względu na sport, ulubione wpadki komentatorskie czy też co jest największym wyzwaniem w pracy na rzecz olimpijczyków. Swoje historie, obok Natalii Partyki, Marty Wieliczko i Marcina Brzezińskiego, opowiedzą: Maciej Iwański, Krzysztof Ignaczak, Michał Jeliński, Andrzej Supron, Marcin Nowak oraz dr Hubert Krysztofiak.