Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kampania Enei #RazemPoEmocje ze sportem w tle

W mediach ogólnopolskich rozpoczęła się właśnie kampania wizerunkowa Enei pod hasłem #RazemPoEmocje, która koncentruje się na wspólnym przeżywaniu i dopingowaniu polskich sportowców podczas nadchodzących Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

To pierwsza od lat tak szeroka akcja medialna Grupy Enea, która będzie stanowić główny element komunikacyjny marki w roku 2021. Kampania potrwa do zakończenia zawodów w Japonii, tj. 8 sierpnia.

Enea, sponsor Polskiego Komitetu Olimpijskiego, wspiera zawodników Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w przygotowaniach do zawodów. Firma od lat związana jest z Polskim Związkiem Towarzystw Wioślarskich, a od tego roku współpracuje z Polskim Związkiem Tenisa Stołowego oraz Polskim Związkiem Zapaśniczym.

– „Enea wspiera polskich zawodników nie tylko na etapie przygotowań do startu w Tokio, jesteśmy z nimi również podczas zawodów, kibicując i zachęcając do tego innych. Te igrzyska, ze względu na zaangażowanie Grupy Enea, będą dla nas wyjątkowe. Będą też inne dla sportowców, ponieważ na arenach sportowych pojawią się wyłącznie kibice z Japonii. W naszej kampanii skoncentrowaliśmy się na wartościach niezależnych od wyników i medali: potrzebie przynależności, radości z bycia razem, wspólnocie. Jednoczymy się, by okazać wsparcie biało-czerwonym, gdy nie wybrzmi ono bezpośrednio z trybun” – podkreśla Anna Lutek, dyrektor Departamentu PR i Komunikacji w Enei.

Idea kampanii opiera się na pokazaniu osób wspierających sportowców. Kibice podczas codziennych, domowych zajęć dopingują reprezentantów Polski. Udowadniają, że bez względu na to, czy na co dzień śledzą sportowe wydarzenia, na czas rywalizacji na arenach olimpijskich zamieniają się w zaangażowanych kibiców. Głównym przesłaniem są radość i optymizm oraz wspólnota kibicujących pod hasłem #RazemPoEmocje. W spocie telewizyjnym pojawili się m.in. Natalia Partyka, tenisistka stołowa i ambasadorka marki Enea, Marta Wieliczko i Marcin Brzeziński, wioślarze i mistrzowie Europy i świata z dużymi szansami na medale olimpijskie. Do wspólnego kibicowania włączają się również pracownicy Grupy Enea. W spotach zobaczymy Pawła Gumnego, pracownika posterunku energetycznego z Lubonia pod Poznaniem.

Oprócz telewizji kampania będzie miała swoje odsłony w radiu, prasie, internecie oraz na nośnikach outdoorowych w głównych miastach w Polsce. Towarzyszyć jej będą akcje specjalne. W mediach społecznościowych Grupy Enea (FB, Instagram) na kibiców czekają m.in. ekskluzywne wywiady ze sportowcami i byłymi sportowcami, komentatorami sportowymi oraz osobami odpowiedzialnymi za przygotowanie Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej do tegorocznych igrzysk. W publikowanych co tydzień odcinkach będzie można znaleźć wiele ciekawostek, m.in. o tym jak wygląda dzień z życia sportowca, czego musi sobie odmawiać ze względu na sport, ulubione wpadki komentatorskie czy też co jest największym wyzwaniem w pracy na rzecz olimpijczyków. Swoje historie, obok Natalii Partyki, Marty Wieliczko i Marcina Brzezińskiego, opowiedzą: Maciej Iwański, Krzysztof Ignaczak, Michał Jeliński, Andrzej Supron, Marcin Nowak oraz dr Hubert Krysztofiak.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›