Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kamil Stoch ambasadorem firmy Blachotrapez

Kamil Stoch, Skoczek Reprezentacji Polski został oficjalnym ambasadorem firmy Blachotrapez. To kolejna inwestycja firmy w polski sport.

Kamil Stoch to jeden z najbardziej znanych polskich skoczków pochodzący z Zębu. Swoim poczuciem humoru oraz niezwykłym profesjonalizmem i zapałem dążenia do doskonałości zrzesza tysiące fanów, nie tylko z Polski, ale i całego świata. Swoją przygodę z nartami rozpoczął niebywale wcześnie, bo już w wieku trzech lat. Skakać, a wręcz można powiedzieć latać zaczął mając 9 lat, a już trzy lata później, w Garmisch-Partenkirchen uzyskał mistrzostwo świata młodzików. Sportowy duch walki oraz góralska zawziętość spowodowały, że już w 2011 roku Kamil Stoch zdobył Puchar Świata, a w 2014 roku w Soczi podwójny tytuł olimpijskiego mistrza. W 2018 roku Kamil sięgnął po złoty medal w lotach na dużej skoczni w Pjongczang. Polski skoczek to człowiek pełen pasji i ponadprzeciętnej odwagi. Pełne zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu, to cechy, które pozwalają mu osiągać największe sukcesy oraz zadecydowały o podpisaniu kontraktu z firmą Blachotrapez.

Spoty telewizyjne, promujące firmę Blachotrapez, z udziałem Kamila Stocha, będą emitowane przed i w trakcie trwania skoków narciarskich.

„Z radością podejmuję długofalową współpracę z firmą Blachotrapez. Gorąco kibicuję polskim producentom, działającym na światowym poziomie. Jednocześnie cieszę się, że Blachotrapez już od dłuższego czasu wspiera Polski Związek Narciarski i rozumie specyfikę mojej zawodowej drogi. Praca, uczciwa rywalizacja i wyniki – liczą się zarówno w sporcie, jak i w biznesie. Jestem pewien, że nasza współpraca będzie wzajemnym wsparciem w realizacji celów” – Kamil Stoch, Reprezentant Polski w skokach narciarskich.

„Kamil to człowiek rekord, już od najmłodszych lat sięgał coraz wyżej. Za sprawą swojej odwagi do skakania wyznaczał nowe wyzwania, za którymi chcieli podążać inni. To tak jak w przypadku naszej firmy. Blachotrapez nie zatrzymuje się i wprowadza innowacyjne i pionierskie rozwiązania na rynek. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą pokryć dachowych i myślę, że jest to widoczne. Cieszę się, że naszym nowym ambasadorem został kolokwialnie mówiąc nasz chłop! Góralska zawziętość i chęć dążenia do doskonałości to nasze wspólne cechy” – Rafał Michalski, Prezes Grupy Kapitałowej Blachotrapez.

Dla firmy Blachotrapez wspieranie sportu i polskich sportowców to ważny element koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu. Na przestrzeni ostatnich lat firma odnotował wielki wzrost, a wsparcie sportowców z najbliższego otoczenia jest priorytetem Blachotrapez.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›