Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kamil Grosicki ambasadorem Sport.pl

Zawodnik Hulk City i Reprezentacji Polski Kamil Grosicki został ambasadorem marki Sport.pl.

W ten sposób Grosicki dołączył do Joanny Jędrzejczyk i Grzegorza Krychowiaka, obecnych ambasadorów Sport.pl. Popularny „Grosik” weźmie udział w kampanii „sport.pl to jest Twój live”. działania mają podkreślać dobrą pozycję Sport.pl w mediach społecznościowych i na urządzeniach mobilnych.

– „Chcę awansować na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji i pokazać się z jeszcze lepszej strony niż podczas Euro 2016” – mówi Kamil Grosicki. – „Żyję piłką, to moja pasja i praca, podobnie jak dla zespołu Sport.pl. Cenię ich za to, że są tacy jak ja na boisku: szybcy i z fantazją. Szukajcie tam sportowych #turborelacji na żywo, a ja swój #grosik dorzucę jeszcze na boisku” – dodaje pomocnik reprezentacji Polski.

– „Polska reprezentacja jest o krok od awansu do mistrzostw świata, które odbędą się w przyszłym roku w Rosji. W Sport.pl intensywnie szykujemy się do tego wielkiego wydarzenia, dlatego już teraz rozpoczynamy współpracę z piłkarskim ambasadorem. Nasi użytkownicy uwielbiają Kamila Grosickiego. To nie tylko świetny i waleczny piłkarz, ale też barwna postać, która w wielkiej piłce pozostała sobą, idolem bliskim kibicom” – mówi Marlena Jezierska, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu Sport.pl.

Znalezione obrazy dla zapytania grosicki sport.pl

Źródło: Wirtualne Media/Sport.pl

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›