Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kamil Glik ambasadorem Blachotrapez do 2022 roku

Kamil Glik przedłużył umowę z Blachotrapezem, związał się z marka na kolejne cztery lata.

Już niedługo polska reprezentacja rozpocznie ostatni cykl przygotowań do mundialu w Rosji. W tym samym czasie wystartuje nowa kampania wizerunkowa Blachotrapez, w której ponownie pojawi się Kamil Glik. Dzięki nowej umowie sponsorskiej reprezentant Polski, będzie ambasadorem marki Blachotrapez przez kolejne cztery lata.

Nowa umowa z Kamilem Glikiem obowiązuje aż do końca mistrzostw świata w Katarze, w 2022 r. Będzie on wspierał naszą markę w działaniach promocyjnych, uczestniczył w akcjach marketingowych i wydarzeniach, a jego wizerunek pojawi się w reklamach i w spotach telewizyjnych promujących Blachotrapez.

– „Jeśli dobrze czujesz się w zgranej drużynie, to chcesz zostać w niej jak najdłużej. Tak mogę określić relacje z Blachotrapezem oraz nasze wspólne działania podjęte na przestrzeni ostatniego okresu współpracy. Bardzo cenię sobie zaufanie jakim mnie ponownie obdarzono, a to więcej mówi o relacjach niż wzniosłe słowa” – komentuje Kamil Glik, jeden z kluczowych zawodników Kadry Polski, obrońca AS Monaco.

Blachotrapez od wielu lat aktywnie wspiera sport i współpracuje nie tylko z Kamilem Glikiem, ale jest także Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski.

– „Sięgamy po najwyższe cele i tak samo jak Kamil, staramy się wciąż udoskonalać. To kształtuje naszą firmę, umacnia jej charakter dotąd zdobytym doświadczeniem oraz otwiera na działanie w szerokim międzynarodowym zakresie. Wspólnie hołdujemy tym samym zasadom: wytrwałości w codziennym działaniu, zaangażowaniu i sile walki w oparciu o priorytety. Dlatego kontynuacja współpracy wychodzi od nas zupełnie naturalnie i przy obopólnej chęci robienia zauważalnych rzeczy w nowej odsłonie” – mówi Rafał Michalski, Prezes firmy Blachotrapez.

Kampania mundialowa Blachotrapez potrwa do końca lipca br. i obejmie działania w telewizji, radiu i internecie. Akcja wspierana będzie przez Intera.pl, RMF FM oraz TVP SA. Akcji towarzyszy, trwający od stycznia konkurs #JesteśTwardzielem, nawiązujący do wartości bliskich naszej marce oraz aktywujący klientów i wykonawców. Można go śledzić na oficjalnej stronie internetowej.

Blachotrapez będzie również aktywny w Social Media (Facebook, Instagram, Twitter). Pojawią się konkursy na Facebooku, wirtualne konferencje prasowe, wywiady internetowo-antenowe oraz relacje na żywo. Przed meczami Kadry Polski nasze przystadionowe strefy kibica odwiedzą największe osobowości polskiej piłki oraz działacze związkowi. Kibice będą mogli również wygrać bilety na wybrane mecze polskiej reprezentacji.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›