Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kadra Polski zyskała wizerunkowo na Euro

Specjalne badania dotyczące zmiany wizerunku Reprezentacji Polski w piłce nożnej po Euro 2016 wykonała agencja Askom Group, wizerunek poprawił się dwukrotnie.

Widowiskowa gra, dojście do półfinału turnieju oraz wykreowanie takich zawodników jak Bartosz Kapustka, te czynniki wpłynęły na zainteresowanie turniejem i zmiany wizerunkowe całej kadry. Agencja Askom Grup postanowiła zbadać jak bardzo zmieniło się jej postrzeganie. Według badań wizerunek jest dwukrotnie lepszy. 71 proc. respondentów uważa, że biało-czerwoni zagrali we Francji powyżej oczekiwań.

Najwięcej pozytywnych emocji wywołuje Grzegorz Krychowiak. Pomocnik Paris Saint Germain cieszył się sympatią 26,2 procent respondentów. Tuż za nim znalazł się Jakub Błaszczykowski (26 proc.), a na trzecim miejscu Łukasz Fabiański (22 proc.).

„Oczywiście celowaliśmy znacznie wyżej. Teraz, na chłodno, trzeba powiedzieć, że zagraliśmy dobry turniej. Na boisku zawsze dajemy z siebie 120 procent. Gramy dla kibiców, więc tym bardziej cieszę się, że docenili oni naszą grę. Wielokrotnie powtarzam jednak, że nie możemy popadać w hurraoptymizm. Naszą drużynę stać na naprawdę dużo i jestem pewien, że dostarczymy polskim fanom jeszcze wielu emocji” – powiedział Krychowiak.

„Mamy do czynienie ze zjawiskiem absolutnie bezprecedensowym. Przed Euro w ten zespół wierzyła zaledwie 1/4 społeczeństwa. Jak pokazują nasze badania, w trakcie turnieju we Francji aż siedmiu na dziesięciu Polaków zmieniło zdanie na temat naszej reprezentacji. Polacy nie tylko są zaskoczeni dobrą grą, ale także wierzą w ten zespół. Do niedawno docenialiśmy tylko kilku piłkarzy, z Krychowiakiem i Robertem Lewandowskim na czele. Zmienił się jednak wizerunek całej naszej reprezentacji” – powiedział prezes zarządu agencji Arskom Group Wojciech Szaniawski.

Źródło: PAP

Najnowsze

PKO Bank Polski sponsorem głównym 33. Biegu Konstytucji 3 Maja

PKO Bank Polski ponownie został sponsorem głównym Biegu Konstytucji 3 Maja w Warszawie Przed nami 33 odsłona tego wydarzenia To okazja ...

Całość ›

Jubileuszowy turniej tenisa z cyklu ATP Challenger Tour z energią od Enei

Trzeci rok z rzędu sponsorem tytularnym poznańskiego turnieju tenisowego z cyklu ATP Challenger Tour jest Enea Trzydziesta, ...

Całość ›

Volkswagen Financial Services został sponsorem drużyny Dziki Warszawa

Volkswagen Financial Services został oficjalnym sponsorem drużyny koszykarskiej Dziki Warszawa W ramach partnerstwa VW FS zapewnił ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›