Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kadra Polski zyskała wizerunkowo na Euro

Specjalne badania dotyczące zmiany wizerunku Reprezentacji Polski w piłce nożnej po Euro 2016 wykonała agencja Askom Group, wizerunek poprawił się dwukrotnie.

Widowiskowa gra, dojście do półfinału turnieju oraz wykreowanie takich zawodników jak Bartosz Kapustka, te czynniki wpłynęły na zainteresowanie turniejem i zmiany wizerunkowe całej kadry. Agencja Askom Grup postanowiła zbadać jak bardzo zmieniło się jej postrzeganie. Według badań wizerunek jest dwukrotnie lepszy. 71 proc. respondentów uważa, że biało-czerwoni zagrali we Francji powyżej oczekiwań.

Najwięcej pozytywnych emocji wywołuje Grzegorz Krychowiak. Pomocnik Paris Saint Germain cieszył się sympatią 26,2 procent respondentów. Tuż za nim znalazł się Jakub Błaszczykowski (26 proc.), a na trzecim miejscu Łukasz Fabiański (22 proc.).

“Oczywiście celowaliśmy znacznie wyżej. Teraz, na chłodno, trzeba powiedzieć, że zagraliśmy dobry turniej. Na boisku zawsze dajemy z siebie 120 procent. Gramy dla kibiców, więc tym bardziej cieszę się, że docenili oni naszą grę. Wielokrotnie powtarzam jednak, że nie możemy popadać w hurraoptymizm. Naszą drużynę stać na naprawdę dużo i jestem pewien, że dostarczymy polskim fanom jeszcze wielu emocji” – powiedział Krychowiak.

“Mamy do czynienie ze zjawiskiem absolutnie bezprecedensowym. Przed Euro w ten zespół wierzyła zaledwie 1/4 społeczeństwa. Jak pokazują nasze badania, w trakcie turnieju we Francji aż siedmiu na dziesięciu Polaków zmieniło zdanie na temat naszej reprezentacji. Polacy nie tylko są zaskoczeni dobrą grą, ale także wierzą w ten zespół. Do niedawno docenialiśmy tylko kilku piłkarzy, z Krychowiakiem i Robertem Lewandowskim na czele. Zmienił się jednak wizerunek całej naszej reprezentacji” – powiedział prezes zarządu agencji Arskom Group Wojciech Szaniawski.

Źródło: PAP

Najnowsze

Arka dalej z Batorym

W gronie Sponsorów ekstraklasowej Arki Gdynia w rundzie wiosennej pozostanie Centrum Handlowe Batory z Gdyni Centrum Handlowe Batory to ...

Całość ›

Fortuna sponsorem FIS Pucharu Świata w Zakopanem

Fortuna zwiększa swoje zaangażowanie sponsoringowe w skoki narciarskie Bukmacher, który od listopada 2018 roku jest oficjalnym sponsorem ...

Całość ›

Röben Polska wspiera WTS Sparta Wrocław

Firma Röben, jeden z czołowych producentów ceramiki budowlanej, została Sponsorem Głównym WTS Sparty Wrocław na sezon 2019 – ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: Error validating application. Application has been deleted.
Type: OAuthException
Code: 190
Please refer to our Error Message Reference.

Arka dalej z Batorym.
#sponsoringsport #arkagdynia #batory https://t.co/gwrU62Mf0w

Fortuna sponsorem FIS Pucharu Świata w Zakopanem.
#sponsoringsport #fortuna #sokinarciarskie https://t.co/RxgwB0n2lg