Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Już w lutym czeka nas Superbowl

Superbowl to finał ligi futbolu amerykańskiego NFL, przyciąga on miliony widzów oraz wielkie zainteresowanie reklamodawców.

Transmisje z wydarzenia 5 lutego przeprowadzi stacja Fox. Jego potencjał dostrzega cała Ameryka a wiele firm z ogromnym wyprzedzeniem wykupuje czas reklamowy na Superbowl, chociaż koszty liczone są w milionach.

Jak ujawniła stacja już w grudniu pakiet reklamowy sprzedany był w 90%, 30-sekundowy spot kosztuje ok. 5 mln dol. Tegoroczny finał będzie również pokazywany za darmo za pomocą streamingu stacji Fox Sports. Firmy, które wykupują czas antenowy często w okresie całego roku chwalą się i przypominają swoją reklamę z Superbowl.

Wśród przedsiębiorstw, które w tym roku w porównaniu do zeszłego nie zdecydowały się na emosję reklam są: Butterfinger, Doritos, Heinz, Mini USA oraz Toyota. Pierwszy raz obecni będą marki marki Bush oraz 84 Lumber. Dotychczas swój udział w Superlbowl zadeklarowały: Audi, Buick, Honda, Hyundai, Kia, Lexus, Mercedes-Benz, WeatherTech, Avocados From Mexico, Bai, Skittles, Snickers, Bud Light, Busch, TurboTax, GoDaddy, Top Games USA Inc., Wix.com, Febreze, GNC, Mr. Clean, Persil 84 Lumber, Squarespace

Ciekawą reklamę zaprezentował Wix.com

Źródło: Wirtualne Media

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›