Już w lutym czeka nas Superbowl
Superbowl to finał ligi futbolu amerykańskiego NFL, przyciąga on miliony widzów oraz wielkie zainteresowanie reklamodawców.
Transmisje z wydarzenia 5 lutego przeprowadzi stacja Fox. Jego potencjał dostrzega cała Ameryka a wiele firm z ogromnym wyprzedzeniem wykupuje czas reklamowy na Superbowl, chociaż koszty liczone są w milionach.
Jak ujawniła stacja już w grudniu pakiet reklamowy sprzedany był w 90%, 30-sekundowy spot kosztuje ok. 5 mln dol. Tegoroczny finał będzie również pokazywany za darmo za pomocą streamingu stacji Fox Sports. Firmy, które wykupują czas antenowy często w okresie całego roku chwalą się i przypominają swoją reklamę z Superbowl.
Wśród przedsiębiorstw, które w tym roku w porównaniu do zeszłego nie zdecydowały się na emosję reklam są: Butterfinger, Doritos, Heinz, Mini USA oraz Toyota. Pierwszy raz obecni będą marki marki Bush oraz 84 Lumber. Dotychczas swój udział w Superlbowl zadeklarowały: Audi, Buick, Honda, Hyundai, Kia, Lexus, Mercedes-Benz, WeatherTech, Avocados From Mexico, Bai, Skittles, Snickers, Bud Light, Busch, TurboTax, GoDaddy, Top Games USA Inc., Wix.com, Febreze, GNC, Mr. Clean, Persil 84 Lumber, Squarespace
Ciekawą reklamę zaprezentował Wix.com
Źródło: Wirtualne Media