Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Juventus prezentuje stroje na sezon 2023/24

Juventus Turyn zaprezentował nowe, domowe stroje, w których zagra w sezonie 2023/2024, są one nawiązaniem do klasycznych pasów z elementami nowoczesności.

Koszulka jest hołdem dla czarno-białych pasków Juventusu, przekodowanych z trójkątnego wzoru z sezonu 2022/23 i powtórzonego poprzez szczotkowane wykończenie, które odwzorowuje unikalny wzór zebry. Technika ta jest stosowana w celu przywołania indywidualności i kunsztu zawodników na boisku.

Odważna grafika biegnąca przez koszulkę jest uzupełniona kontrastowymi żółtymi detalami. Kolor, który czerpie inspirację z legendarnych koszulek z przeszłości, jest obecny w kluczowych częściach projektu, od naszywki i oznaczeń sponsorów po trzy paski zdobiące ramiona,

Rezultatem jest stworzenie koszulki zakorzenionej w dziedzictwie klubu, a jednocześnie bez wątpienia nowoczesnej.

Wersja koszulki na boisko jest wykonana z materiałów i tekstur, które zapewniają graczom uczucie chłodu dzięki technologii HEAT.RDY, zoptymalizowanej tak, aby gracze czuli się komfortowo podczas występów na największej scenie.

Wersja koszulki dla fanów wykorzystuje technologię AEROREADY, która wykorzystuje odprowadzające wilgoć lub chłonne materiały, aby zapewnić uczucie suchości ciała.

Obie wersje nowej koszulki są wykonane w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu, co stanowi kontynuację zaangażowania adidas w walkę z odpadami z tworzyw sztucznych.

Nową koszulkę, która zadebiutuje na boisku w meczu z Cremonese, będzie można kupić od 12 maja 2023 roku w Juventus Online Store , fizycznych sklepach Juventus Store, wybranych sklepach adidas oraz na stronie adidas.it.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›