Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Juventus na trzy sezony z Jeepem

Należący do Fiata producent samochodów Jeep pozostanie sponsorem Juventusu do 2024 roku.

Partnerstwo to jedna z najbardziej lukratywnych umów sponsorskich w europejskiej piłce nożnej i najcenniejsza w Serie A.

Juventus otrzymuje już ponad 100 mln euro (121,9 mln USD) rocznie od swoich partnerstw handlowych, w tym 51 mln euro (62,2 mln USD) rocznie od dostawcy zestawów Adidas oraz znaczną sumę od firmy ubezpieczeniowej Allianz, która w zeszłym roku uzgodniła 103,1 mln (125,7 mln USD) rozszerzenia z klubem.

Najnowsze

Hokejowy mistrz ponownie ze wsparciem TAURONU

TAURON przedłuży umowę sponsoringową na sezon 2021/22 z Klubem Hokejowym TAURON Podhale Nowy Targ Przedłużona umowa sponsorska ...

Całość ›

Astoria Bydgoszcz zmienia nazwę

Enea Abramczyk Astoria Bydgoszcz - tak nazywać się będzie drużyna, która reprezentować będzie miasto Bydgoszczy w Energa Basket ...

Całość ›

SILPORT S.A. jeszcze silniej wesprze wielosekcyjny GKS Katowice

SILPORT SA zdecydowała się kontynuować współpracę z GKS-em Na mocy podpisanej umowy firma została Partnerem Złotym wielosekcyjnego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›