Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jurajska oficjalną wodą turnieju mężczyzn w rozgrywkach PreZero Grand Prix

Jurajska, marka od wielu lat związana z Polską Ligą Siatkówki, została oficjalną wodą turnieju mężczyzn podczas rozgrywek PreZero Grand Prix Polskiej Ligi Siatkówki.

W letnich rozgrywkach PreZero Grand Prix PLS zagrają zespoły z PlusLigi, TAURON Ligi 1 TAURON 1. Ligi, a rozgrywki odbywać się będą na piasku w trzech polskich miastach – Krakowie, Warszawie i Gdańsku. Pierwszy turniej PreZero Grand Prix odbędzie się w Krakowie (25-26 lipca, kompleks sportowy KS Wanda Kraków, ul. Bulwarowa 39), a następny w Warszawie (1-2 sierpnia, Monta Beach Volley Club). Drużyny, które wywalczą awans do turnieju finałowego zagrają na plaży w Gdańsku (8-9 sierpnia, LOTOS Stadion Letni Gdańsk).

Letni cykl ma wynagrodzić kibicom siatkarskim przedwczesne zakończenie sezonu w ligach prowadzonych przez Polską Ligę Siatkówki S.A. spowodowane pandemią koronawirusa. Wszystkie mecze będą pokazane na żywo w telewizji Polsat Sport.

„Marka Jurajska gra z Polską Siatkówką i Polską Ligą Siatkówki od wielu lat. Mnie, jako byłemu zawodnikowi, jest szczególnie bliska, bo towarzyszyła nam podczas wielu sukcesów, jak choćby w trakcie cudownych mistrzostw świata w 2014 roku. Jesteśmy bardzo dumni, że Jurajska jest z nami przez tak długi czas i nadal chce wspierać nasze inicjatywy” – mówi Paweł Zagumny, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.

„Cieszymy się, że po raz kolejny Jurajska będzie mogła wesprzeć Polską Ligę Siatkówki w tak ciekawym wydarzeniu jakim jest cykl turniejów Letniej Grand Prix. Po przedwcześnie zakończonym sezonie ligowym, a także z powodu braku innych rozgrywek odwołanych ze względu na pandemię, zarówno kibice jak i my partnerzy, sponsorzy Polskiej Siatkówki jesteśmy bardzo spragnieni rozgrywek siatkarskich i możliwości wspólnego kibicowania. Turnieje Letniej Grand Prix będą do tego idealną okazją tym bardziej, że będą mogli uczestniczyć w nich kibice, co na pewno uatrakcyjni te wydarzenia. Naturalna Woda Mineralna Jurajska jak zawsze zadba o nawodnienie zawodników, a także ugasi pragnienie przybyłych kibiców” – podkreśla Jacek Bulski, Koordynator ds. Marketingu Jurajska Sp. z o.o.

Jurajska, czyli woda z głębi Jury Krakowsko-Częstochowskiej, czerpana jest spośród skał powstałych miliony lat temu, z poziomu triasowego i do jej źródeł nie docierają współczesne wody opadowe. Ujęcie wody przykryte jest warstwą iłów, dolomitów i wapieni stanowiących naturalna izolację przed wszelkimi zanieczyszczeniami z powierzchni terenu. Marka Jurajska od wielu lat wspiera rozwój Polskiej Siatkówki i Polskiej Ligi Siatkówki S.A.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›