Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jura Skałka przedłużyła umowę z Aluron Virtu

Zakłady Produkcyjne B-D S.A. producent wody mineralnej Jura Skałka przedłużył umowę sponsorską z Aluron Virtu Wartą Zawiercie.

Zawierciańska firma zwiększyła kwotę umowy sponsorskiej o 25%. Dokumenty zostały podpisane 16 lipca w siedzibie Zakładów Produkcyjnych B-D S.A.

– „Jesteśmy dumni, że nasze wspólne zaangażowanie i praca na rzecz klubu pozwoliła osiągnąć́ tak znakomity wynik sportowy, jakim jest czwarte miejsce w kraju oraz udział w finałach Pucharu Polski” – mówi prezes klubu, Kryspin Baran. – „Dzięki temu rezultatowi mocno wzrosła rozpoznawalność klubu, wartości wizerunkowe naszych sponsorów, a cała Polska jest zauroczona naszymi żółto-zielonymi kibicami” – kończy prezes Aluron Virtu.

– „Bardzo wysoko oceniamy wyniki i zaangażowanie działaczy i zawodników. Będziemy wspomagać Klub, który pokazuje profesjonalizm i wspaniałą walkę o cele, które sobie postawił” – mówi Wiceprezes Zarządu Joanna Brodzik-Kot. – „Jesteśmy dumni, że nasze produkty będą się kojarzyć z wzorową postawą Jurajskich Rycerzy” – dodaje pani prezes.

– „Dziękuję za współpracę z naszym klubem. Mam nadzieję, że promocja Jury Skałki poprzez sport przynosi wymierne efekty marketingowo-sprzedażowe. Wartość medialna sponsorów naszego klubu wzrosła ponad dwukrotnie (40 mln zł wobec 17,5 mln zł w sezonie 2017/2018). Wartość medialna marki „Jura Skałka” wyniosła 2,7 mln zł (1,2 mln zł w poprzednim sezonie)” – kończy prezes Jurajskich Rycerzy.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›