Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jubileuszowe koszulki GKS Jastrzębie

Sezon 2021/2022 będzie dwunastym w historii, a czwartym z rzędu, w którym GKS Jastrzębie będzie rywalizował na zapleczu ekstraklasy. Jako, że będzie to także sezon obchodów 60-lecia powstania GKS-u Jastrzębie, zawodnicy występować będą w nowych, specjalnie na tę okoliczność przygotowanych koszulkach

Zawodnicy w sezonie 2021/2022 będą występować na pierwszoligowych boiskach w dwóch wersjach koszulek partnera technicznego klubu, firmy Joma – zielonych i czarnych. Będą to koszulki w stylu retro z tkanym wzorem w pionowe paski i dekoltem w szpic. Kołnierzyk oraz rękawy wykończone zostały dwukolorowymi ściągaczami, które zapewnią wygodne dopasowanie.

Na froncie koszulek po jej prawej stronie, na wysokości klatki piersiowej, znajdzie się logo miasta Jastrzębie-Zdrój, a nieco wyżej znak firmy Joma. Po prawej stronie, na wysokości logo naszego miasta, pojawi się żakardowy herb klubu, nawiązujący do obchodów 60-lecia GKS-u Jastrzębie, a na samym środku, tak jak to było dotychczas, logo sponsora tytularnego ligi, firmy Fortuna. Poniżej, w centralnym miejscu koszulki, znajdować się będzie logo partnera strategicznego GKS-u Jastrzębie, czyli Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Prawy rękawek zarezerwowany został na logo Fortuna 1 Ligi. Z kolei logo Fundacji Familia, które do tej pory znajdowało się na tylnej części koszulki, pod numerem, pojawi się na przedniej części spodenek.

Wszystkie znaki, które pojawią się na koszulkach (z wyjątkiem firmy Joma oraz Fortuna 1 Ligi), a także nazwisko oraz numer na tylnej części, wykonane będą w kolorze złotym.

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›